Sevgilim bilgisayar mühendisi, sen bana muhtaçsın deyip duruyor. Sinirlenip "Mühendis oldun başıma adam mı kesildin." dedim, haksız mıyım?

Erkek arkadaşımla 6 yıldır beraberiz. Son zamanlarda anlaşamıyorduk birkaç seferdir bana sen bana muhtaçsın, parama muhtaçsın falan diyordu. Mesleği bilgisayar mühendisliği. Benimde mesleğim var olmasa neysede... Benim mesleğimde hemşirelik. 2 gün öncede aynısını yaptı bende en sonda mühendis oldun başıma adam mı kesildin dedim ve baya küfür ettim, sana muhtaç olan kim vs. ama baya sinir oldum. Başta gurur yaptı ama şimdi geri mesaj atıyor arıyor ama ben barışmayı düşünmüyorum bitrimeyi düşünüyorum. Sizce haklı mıyım?
Sevgilim bilgisayar mühendisi, sen bana muhtaçsın deyip duruyor. Sinirlenip "Mühendis oldun başıma adam mı kesildin." dedim, haksız mıyım?
Cevapla