Hoslandigim patronuma bugün cok tatlısın dedim oda bana sende öylesin dedi? Bir erkeğe bunu demek iyi mi veya yanlış mı yaptım?

Bir erkeğe bu söylenirmi? Acaba hosuna gitmediyse? Bir cok soru var kafamda 🙈

Hoslandigim patronuma bugün cok tatlısın dedim oda bana sende öylesin dedi? Bir erkeğe bunu demek iyi mi veya yanlış mı yaptım?
Cevapla