Patronum bana sana cok güzel olduğunu söylemişmiydim dedi bende evet dedim ve bana sırıtıp terbiyesiz dedi ayıp mı etmiş oldum?

Patronum bana sana cok güzel olduğunu söylemişmiydim dedi bende evet dedim ve bana sırıtıp terbiyesiz dedi ayıp mı etmiş oldum?
Cevapla