Tanıştığım kişi okulda 1. olduğunu, bana ders çalıştırabileceğini söyledi. Fakat büro yönetimi okuyormuş, sizce neden yalan söyledi?

Biriyle tanıştım birlikte kpss çalışabiliriz derslerim çok iyidir dedi bende sevindim benim kötü çünkü neyse konuşuyoruz falan çocuk dedi işte yks puanım çok iyi geldi okulda birinciydim falan benimde o an aklıma gelmemiş ne okuyon diye sormak mühendis falan sanmistim😂 akşam birkaç soru sordum yapamadı çok da basit sorulardi biraz denemek istemiştim dedim sen hangi bölümü okuyon dedi ki büro yönetimi şok oldumm niye yaptı sizce böyle bir seyii
Tanıştığım kişi okulda 1. olduğunu, bana ders çalıştırabileceğini söyledi. Fakat büro yönetimi okuyormuş, sizce neden yalan söyledi?
Cevapla