Fakültede birini öğrenci sandım amaaraştırma görevlisiymiş?

Biraz stalkladıktan sonra aramızda 4 yaş olduğunu öğrendim. Bir de bir iki kez göz göze geldik yanlış anlamış mıdır?

Fakültede birini öğrenci sandım amaaraştırma görevlisiymiş?
Cevapla