Dersahenede ki hocamı sorumu çözemediği için müdür yardımcısına şikayet ettim?

Arkadaşlar hemen şey etmeyin ben bugün gittim soru götürmeye bir sorucuk matematik hocası görseniz bit kadar boyu var bir kız öğrenci ile baya samimi hatta kız öğrenci kafasını hocanın omzuna katmış beraber telefonda birşeyleri bakıyorlar bende gitim dedim ki hocam şunu çözüer misiniz beni tersledi çözemem yarın gel dersim var bugün yoğunum zil çalsın derse gidicem bende gitmedim yanonda bekledim bana diyor ki kızım çözmeyem diyip o yanında ki kızla gülüşüyor telefona iksi bakıyorlar çok sinirim bozuldu ağladım böyle sinirden müdür yardımcısını gördüm onunla konuştum yani para veriyorum oraya o kadar soru 2 dk almaz arkadaşlar yaptığı doğru mu yani müdür yardımcına dedim sorumu çözmedi şu bu dedi ki ben onla konuşurum yarın da bu hocaya dersimiz var şimdi allah bilir bana ne der
Güncellemeler
+1 yıl
birde hırs yapıp o soruyu ben çözdüm ama çok kötü ağladım ya
Dersahenede ki hocamı sorumu çözemediği için müdür yardımcısına şikayet ettim?
Cevapla