AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
381Cevap
Hayır, mesleği değil kendisi önemli. İnsanlıktan nasibini almamış olanla, profesör olsa hayat olmaz.
Hangi meslek olduğu ileride sorun yaşamamak için önemli.
Hayır, önemli değil. Karakteri önemli ve beni sevmesi.
Kendisinin saygı duyduğu bir işi olsun absürt bir iş olmadığı sürece
Tabii ki önemli bir meslek sahibi olması fakat birkaç istisna hariç ne iş yaptığını önemsemem ama tercih hakkım olsaydı dermatoloji doktoruyla evli olmak isterdim
Namusuyla yaptığı bir meslekse istediği mesleği yapabilir.
Evet önemli, aylık geliri 10 binin altında olan biriyle evlenmem.
Rojbaş hewal önemli değil ama kendini yetiştirmiş olsun
Önemli değil en az lise mezunu fiziği düzgün yüzü güzel içi güzel biri olsun yeter.
Yasemin Özilhan tadında garı bulduk da mesleği kaldı
Tövbe 😂
Önemli değil ya. Benim mesleğim var. İster çalışır ister çalışmaz. Kendi bilir.
Tabiki önemli. Örneğin masaj salonunda çalışan mutlu sonla masajları bitiren bir masöjle asla beraber olmam
Değildir ha escort veya pavyon da falan çalışan biri ise zor
Evleneceğim kişinin ne kadar kazandığı ya da hangi mesleği yaptığı beni pek ilgilendirmiyor. Güvenli olduğu sürece sıkıntı yok.
Kültürlü, saygılı ve dürüst olduktan sonra isterse ilkokul mezunu olsun hiç bir önemi yok.
Dünyaya bakışı, zihniyeti daha çok önemli. İş sahibi olması yeterli.
sevdikten sonra hiçbir önemi yok ama benim gibi yabanci dil bilse iyi olur
Öyle kuaför, kaptan veya masör ise olmaz..
Diğer türlü sıkıntı yok.
Kuaförlükte iyi para var olsun
İnsan olsun..
Ne okumuşlar gördüm, yüzüne tükürülmez..
Ne Okumamışşşşş. İnsanlar gördüm saygıyla karşıladığım..
Ev gecindirecek kadar maaşı olması yeterli ne is yaptığı pekte önemli değil
Benden uzak kalabileceği bir mesleği olsun istemem. Sevdiğim yanımda olsun isterim hep.
Hiç yalan söylemeyeceğim. Ben bir yerlere geldiysem onun da gelmiş olmasını isterim. Yani önemli
Önemli
Hemsire olmaz
Polis olmaz
Asker olmaz
Düsundum ve liste uzun
Evlenmiyom mk
Hemşire niye olamaz
Cok capkın oluyorlar 🙄
malesef önemli uzun vadede anlaşmazlık sebebi... çevremde örnekleri var.
Çok önemli değil. Kendini yetiştirmesi önemli, özgüveni, merhameti gibi şeyler.
Okuduğu okuldan çok kendini geliştirmiş olması önemli
Meslek cok farketmez ama bir pavyon kızıyla evlenilmez tabi ki.
haddini bilsin de meslek önemli değil :)
şahsen gsf mezunu isterdim ama mesela resim mezunu güzel olurdu ince ruhlu tarzlarını seviyorum onların :))
hayir asla önemli degil alin eri ile ekmek parasini kazansin ve insan olsun baska bisey istemem :)
buda harika
Bir erkek için kadının mesleğinin pek önemi olmaz ama kadınlar için bu mühimdir çünkü kadın güce ve paraya taparlar genellikle gösteriş meraklısı oldukları için
Bunun için neden kadınları eleştiriyorsun. Sizin bekareti onemsemeniz gibi birsey iste. Hem erkekte güç kadında güzellik çekicidir. Siz güzelliğe tapınca sorun olmuyorda kadın güce bakınca mi sorun?
Onlardan ziyade iyi bir insan durust caliskan helal lokma yiyen biri kisacasi Allah korkusu olan birinin olmasi Allah korkusu olan kisi dort dortluk olur
Üniversite bir bok değil 2 kere gittim bitirmeden bıraktım 😄 Beynim saolsun çoğu mezundan daha fazla kazanıyorum. Eşim olucak kadın edep ve haya sahibi olsun gerisine koyver gitsin 😊
Sadece para için okunmuyor ki
haaaaah duyduğum en saçma cümle 😂😂😂
Neden sen o yüzden mi girdin bıraktın
herkes gelecekte sağlam para kazanmak için okur bu birincisi 😊 evet o yüzden bıraktım çünkü doktor olmadığın sürece tırt herşey 😄
Neyse uzatmiycam senin fikrin de bu cok farkli düşünüyoruz
😊 tamam anlaştık da merak ettim üniversiteyi neden okuyorsun 😄
Ben mezun oldum Şu an calismiyorum ama ünv ile bircok sey öğrendim. Yeni arkadaşlar edindim tek başıma yasamayi öğrendim. 18 yasimdaki halimle suanki halim arasinda dağlar kadr fark var. Her sene de daha cok değiştim. Bir sürü sey öğrendim ben unvde de.
😊 bu bahsettiğin şey kişinin erken yaşta aldığı cesaretten ibarettir.. Üniversite bu yönü eksik olan insanlara zaruri bir hamle sürdüğünden böyle düşünüyorsun 😊 şöyle bir durumda var bu durumu zaten yaşayacaksınız ya üniyle ya ünisiz
Evde sadece gezmek icin disari cikarak olamazdi sanmiyorum
Olgun düşünceyle müthiş olur merak etme yapan yapıyor. kendimi övmek değil ama ben yaptıysam herkes yapar
Artik okudum ama ☺ geçti benden
iyi bakalım 😊
Illegal bir işi olmadığı sürece sorun olmaz sanırım
Önemli değil mesleği.
Kullanıcı ismin hangi alfabeye ait
Yunan
Çok hoş
Teşekkürler
Rica ederim biliyormusun yunanca
Hayır
Turkmusun
Kızlar paraya baktığı için önemli erkekler fiziğe baktığı için önemsiz
Bana Zaman ayırabilidiği ahlaka uygun meslek olduğu sürece dert yok
Dengim olmasını çok isterim ama dengin kız pek yok dünya da
Kendi görüşün ne bu arada soran
Sevdiği mesleği yapıyor olsun da hangi meslek olduğu önemli değil.
Benim içinde öyle çalışmaması teklif edeceğim hatta karar onun olacak
Bırak evlenmeyi sevgili bile bulamadım meslegimden dolayi
Meslek ne
Tamam dövmecisin😂
Dövme sanatcisiyim
Her şeyden önce iyi biri olsun yeter mevki sonrada kazanılır ama kimse iyi insan olamıyor
Ama olanla da ilişki pek kurulmuyor bu insanların kendilerinde de hata var 🙂
Öyle doğru ama işi çok iyi olupta gerçekten egoları yüksek o kadar insan var ki onla da hayat geçmez 😂
Orası öyle en iyisi hem zengin olsun öyle bir meslekte çalışsın hem de karakterli çok küçük bir şey istedim galiba😂
Öylesine denk gelmek de zor ama hala umut var çıkar karşına belki 😀😀
Hadi inşallah 😄
Evleneceğim kişi insan olsun yeter. Yani nefes alsın yeter.
Akkılı ve düzgün bir kişiliği olduktan snra pekte bir önemi yok
Önemli değil bu hayatta geçinecek kadar olsun yeterli
Evet var
Asker
Polis
Doktor
Aktör
Olmasın lütfen
Bir aralar aktör olmak da istemiştim doktor hariç saydığın herşeyi istemişim 😂
@Kara_Mogo denizci ya da pilotta istemem
adam gibi mesleği olsun ya da mesleksiz olsun yeterki uygunsuz iş yapmasın
Meslek sorun değilde en azından eğitim düzeyinin benle aynı olmasını isterim
önemli değil kafa yapım uyuşan herkesle evlenebilirim
Nereli oldugu cok onemli, tipi de onemli ama yakisikli olmasina gerek yok birbirimize yakissak yeter
meslek önemli ama onda daha önemlisi eğitimli ve kültürlü olması
meslek onemlı bır konu ama ıllede şu olsun dedıgım bır meslek yok
Kendisi hangi işi yapıyorsa yapmak istiyorsa yapabilir nasıl mutluysa öyle yapar ben pek karışmam mesleğine
yoktur. eğer hala adam gibi seven kaldıysa ki sanmıyorum akdlığını o bana yeter. isterse yetim ve öksüz olsun ama sadece benim olsun.
Valla kurallarım belli vatan haini olmasın Ana babaya saygılı olsun Aile kavramını bilsin e birazcık yanıma yakışsın aklı başında olsun yeter bana..
Yine buraları yaşlı amcalar basmış eski geçmiş fikri düşünceleriyle maalesef omeglede genç kız arayan podofel dayılardan farkınız yok.👉🧠
Haklisin kmks
Şêwbâş mı sabah oldu sabah Rôjbaş
Ev hanımı olsun.
Evet rôjbaş desem daha doğruydu ama Şêwbâş yazdım işte 😃
Günümüz gecemiz aynı olmuş eniyisi #slaw u réz
Evet bir mesleği olmalı ama illa şu olmalı diyemem. İşinin keyifle yapacağı bir mesleği olsun isterim.
Mesleğinin hiç önemi yok. Kalbi güzel olsun, Allah'tan korksun, insan olsun yeter..
Önemli tabiki de belli kazancı olan rahat geçindirecek bir meslek olması yeterli
Benim için önemli değil de karşıdaki kişi için önemli olur mu bilmiyorum
Dis hekimligi okuyorum esiminde benim gibi üniversite okumus olmasini isterim
Kultursuz birini istemem tabiki de ama onemli olan insan olmasi