AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
381Cevap
kültür seviyesi, espri anlayışı, mesleğinden çok mesleğinde ne kadar başarılı olduğu önemli
ben mesleğimle orantılı olmasını tercih ederim daha düşük meslekten birine niyeyse yakınlaşamam önyargı belkide ama bu böyle napalım:)
Bence de birçok insan dikkat eder haklısın
istediğin gibi monoton bir hayatın olur seninde
bilmiorum kimle evlenirim ama ben mimar adayıyım ve evlenceğim kişininde benm meslekten olmasını isterim ben anca o anlar :o
her insan eşinin daha iyi en iyi olmasını iater her zaman desteklerim eşimi daha iyi olmasını isterim
Bir mesleği olsa iyi olur. Olmasa bile çalışmasını isterim hem maddi hem manevi olarak kadının çalışması önemli bence
Durumu iyi olsun yeter meslek onemli degil helal kazanan beni cocuklarimi gecindirebilecek bir geliri olsun😀
Daha önemli kriterlerim olmakla beraber mesleği tabi önemli, saygınlığı da bunlar arasında en önemlisi...
Onun mesleği ile değil kendisiyle ömür geçireceğim için sorun olmaz ..İşten emekli olurda evlilikten emekli olunmuyor
brawo arkadaş
tesekkürler arkadaş
Benden sana bi tavsiye sakın bi jinekolokla evlenme☺️ çünki adam herşeyden bıkmış oluyor. Tanıdığım bi ilişki var örnek. E günde ontanesine parmak atınca bıkıyor insan demekki☺️
Bana değil de babama göre önemli :D benden az kazanana babam vermez
tabi müteahhit olmazsa evlenmem. parsel parsel arsa inşaat!
Yani bir nebze önemlidir. Her ünv mezunu aklı başında olacak değil ama nispeten aklı başında olma olasılığı diğerlerine göre daha yüksek. değerlendirilip bir sonunca varılabilir.
ŞewBaş mı? reis tu kurmanci? evleneceğim kişi ev hanımı olmalı mesleği başka türlü kabul etmem :)
Eri ez ji kurmancîm😃
Senin Allahına kurban :) tu çıma nabeji lo we deme :) anlamıştım kan çekince :)
Tû xerki kuyi?
Ruha Pirsus.. Şanlıurfa Suruç.. belki dedim duymamışsındır kurmanci :)
Serçewa ✌Agrılıyım bende
Serçawa hewala delal.. mın zanıbu heskırna mın jı tera ne boşe :)
Baştacısın her daim..
Gelek spas
Tû ji🙂
Lı xa Baş bınere herdem..
mecburen türkçe de yazıyorum ki sonuna görüş kaldırılmasın yoksa bazı kure kera kaldırıyorlar görüşü :)
Evvet aynen ya kürtçe yazamıyoruz kaldırıyor Gunnekler
Mın tışteg bıgota neyse te fehmkır le :)
canın sağolsun reis biz her dilde anlaşırız seninle görüş kaldırmak ile koparamazlar bizi :)
🙂🙂
Mî femkır
Tu çawreşi çaw beleki tu çıto fehmne ki cane :) şewa te xaşbe..
sağlıcakla kal Saygılar güzel insan..
Teşekkür ederim sende🙂
Çok Teşekkür ederim güzel insan :)
Gelek Spas jı Tera :)
Rica ederim
Hıc onemlı degıl karakterı saglam olsun yeter ben ona bakmakla mukellefım zaten
bizim ki işletme okudu ama çalışmıyor.. bence maddi durum da elverişliyse ev hanımı olmalı
Herkes Adam arıyor adamı gören kaçacak delik arıyor usta
bu cumleleri bu zamanda duymak çok şaşırtıcı... kaldimi böyle düşünen bayan?
Yok be kanka degil ama saglikci olsun hastalandigimda bana baksin😀
Öğretmen olsa güzel olur. Ama aklı başında olsun da fark etmez.
Ben kuaförüm orta 2 den ayrıldım ona göre taliplerim😉
Onemli. Ama bellide olmaz ya. Seversem her sey olabilir
önemli olmadığını öğrenmiş oldum eğitim durumu çok da farketmiyor ilişkide
Mesleği önemli değil, üniversite mezunu olsun yeter😂😂😂
Hayır tabiki ben lise mezunuyum beni kabul ediyorsa başımın üstünde yeri var 😛😊😁
Çalıştırmak için elemn almayacagımdan sv istemeye gerek yok
İnsanın karakteri düzgün ve merhameti olsun bu kadarı yeterli eğitim mi var sanki şu an okullarda aldatırken veya seni kırarken diplomana bakmayacak sonuç olarak
Önemli değil.
Sadece alkollü yerde çalışmasın.
Beni oldugum gibi kabul etsin allahtan korksun yeter bea:)
Evet önemli yoksa anlasamayiz. Denk ya da ustun olmali ki komplex yapip ezmeye calismasin.
Önemli. Sürekli konum değiştiren biriyle tutmaz benimki
Elbette Muhendis hakim avukat ya da doktor olmali
Önemli özellikle öğretmen ya da hemşire bir zahmet☺️
Valla ilerde ele güne muhtaç olmamamız için onemli ya mesleği
Önemli ama evlenmeyi düşünsem bunlara bakarım sonra
Karakteri önemli ya adam olamadıktan sonra ne okuduğu ne halt yediği umrumda değil
Eğer aşıksan gözün meslek görmez ama geleceğini de düşünmen lazım.. Sonuçta ömürlük bi yola baş koyuyorsun. Yani %50 önemli %50 değil..
Yani beni sevdikten , ekmeğini helalinden kazandıktan sonra işinin önemi yok :) geçinir gideriz canı sağolsun
ben eve geldiğimde gözlerinin içi gülsün yeter benim için gerisi hikaye.
Hiç bir yeri okumamış olabilir önemli olan bilgi öğrenmeyi bırakmasın
Gayri ahlaki bir iş yapmadığı ve kendisine uygun olduğu sürece değil.
Valla alsın anasının evinden eşyalarını gelsin direk hiç önemli değil benim için insan olsun yeter.
tabı kı onemlı daha dogrusu kendını gelıstırmıs olması onemlı
Eğer iş bulamamış biriyse hiçbir önemi Yok ha lise ha üniversite
Sevip aşık olduktan sonra, detaylarla ilgilenmiyorum.
Gonuller bir olsun anlasabildikten sora calisinca oluyo gerisi
Kişiliği çok daha önemli. iyi meslek sahibi nice kişiler tanıdım birçoğunu karakteri beş para etmez
İşi olup olmaması önemli değil ama meslek çok önemli benim için
Toplumun kabul etmeyeceği bir mesleği yoksa fark etmez :)
Hayır sevdiysem kafamız uyuşduysa çok kafama takmam
Saçma sapan bir mesleği olmadığı sürece önemsiz. Helal para kazansın.
Kendini yetiştirmiş olsun yeter ama aslında evlilik hic de mantıklı diil
Niye mantıklı değil
Günümüzde görüyoruz tamam şans faktörü var ama mantık ve kalp de var hem insan sevdiğini alamiyosa evlenmek neye yarar
bir takım değerleri benimsemiş olmalı. geri kalanın önemi yok
Benim için önemli. Kişiler arasında denklik olması gerektiği taraftarıyım.
Aynı kafaya sahip olmak isterim. Okuması önemli bence. Benden daha bilgili olması daha güzel
Ben iki üniversite mezunuyum yasim25 hiç sorun değil sevdiğim okumamış olsun n'olacak isterse hiç çalışmasın evde dursun yorulmasin çalışıp ciddi evlilik düşünüyorum bnde ama blamadm
Evlenicem kişi İslam a uygun olmayan meslekten olmamalı.
Bence para olmadan aş olamayacağından dolayı en azından değirmeni döndürecek bir suya gerek var.
Bazi meslekler daha fazla saygi uyandırıyor ama kendini mutlu hissetsin yeter.
Sewbas en demek?
Önemli değil insan olsun gerekirse mesleği olmasın gerek yok öyle kritere 😃
Iyi geceler demek
O zaman şêwbâş
kesinlikle çalışması ve kendi ayakları üzerinde durması lazım ayaan