Kasiyerim toplamda 6 gün çalıştım ve çok yavaş olduğumu söylüyorlar. İşten çıkarırlar mı?

Kasiyerim toplamda 6 gün çalıştım ve çok yavaş olduğumu söylüyorlar. İşten çıkarırlar mı?
Kasiyerim toplamda 6 gün çalıştım ve çok yavaş olduğumu söylüyorlar. İşten çıkarırlar mı?
Cevapla