İş yerinde bana yavaşsın diyorlar ama ben elimden geleni yapıyorum, ne yapmalıyım?

Kasiyerim zaman zaman gerçekten hızlı hızlı işlem alıyorum ama bunu kimse görmüyor. Bir tane yavaş işlem aldım diye bugün üstüme geldiler bayada utandım. Kendimi fazla açıklayamadım. Bugünden sonrada zaten ordakilerlerde fazla muhattap olmicam. Ama ben elimden geleni yaparken insanların böyle demesi zoruma gidiyor. Aksine bende işini yapmayan çok kişi görüyorum ama bir şey demiyorum..

Güncellemeler
+1 yıl
Morelim çok bozuk arkadaşlar bundan sonra nasıl davranmalıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim
İş yerinde bana yavaşsın diyorlar ama ben elimden geleni yapıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla