Güncellemeler
+1 yıl
Morelim çok bozuk arkadaşlar bundan sonra nasıl davranmalıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim
Kasiyerim zaman zaman gerçekten hızlı hızlı işlem alıyorum ama bunu kimse görmüyor. Bir tane yavaş işlem aldım diye bugün üstüme geldiler bayada utandım. Kendimi fazla açıklayamadım. Bugünden sonrada zaten ordakilerlerde fazla muhattap olmicam. Ama ben elimden geleni yaparken insanların böyle demesi zoruma gidiyor. Aksine bende işini yapmayan çok kişi görüyorum ama bir şey demiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yeniysen takılma bu kadar zamanla hızlanırsın.
Hayatta yapılacak en son işlerden birini yapıyorsun
Hayatın kuralı bu, herşeyi her zaman doğru yap kimse övmez ama bi kere yanlış yap sürekli yüzüne vurup dururlar
İstediğin kadar hızlı ol en iyisi ol yinede memnun edemezsin iş hayatı takılma
Bana biraz morel verici bi konuşma yaparmısın.. İhtiacım var
İlk işin sanırım zaman benim dediğimi haklı çıkaracak morel mi istiyorsun takmıcaksın kafana bu kadar basit
Evet ilk iş deneyimim
Merhaba. Kendinizi geliştirmeye çalışın✨️🙏
Neredesin be gekim bi bKim sana
İşıne gelirse yrrağım de bidahakine
Kçsldçdld güldüm
Devir alttan alma veya kibarlık devri değil.
Ben alttan aldıkça nezaket gösterdikçe aynı şeyi ben alamıyorum. Acımasızlar ve iyilikten anlamıyorlar. Aman kimseyle atam bozulmasın aman kimseyle kötü olmiyim diyorum olan bana oluyor
Bence takma çok kaç senedir ordasın
4 ay
Yaş kaçki tecrüben vs nasıl
Sen işini yaptığına bak bence insanlar öyledir hep memnuniyetsiz kalır bence en iyi şekilde yapıyosundur zTen takma bence
19 yaşındayım ilk iş deneyimim
Gizliden çıkıyımı konuşuruz istersen takip atsana
Ne alak
Öyle yerlede hemen ezeler