İş hayatında kadınlar mı daha başarılı yoksa erkekler mi?

Bence kadınlar daha azimli ve başarılı ama erkekler daha şanslı.. Daha geçen gün bir iş görüşmesinde mesajlarda kadının tacize uğradığını gördüm. Keşke bu konuda eşitlik olabilse :/ Siz ne düşünüyorsunuz?
İş hayatında kadınlar mı daha başarılı yoksa erkekler mi?
İş hayatında kadınlar mı daha başarılı yoksa erkekler mi?
Cevapla