Bence kadınlar daha azimli ve başarılı ama erkekler daha şanslı.. Daha geçen gün bir iş görüşmesinde mesajlarda kadının tacize uğradığını gördüm. Keşke bu konuda eşitlik olabilse :/ Siz ne düşünüyorsunuz?
İş hayatında kadınlar mı daha başarılı yoksa erkekler mi?
bu sektörden sektöre değişiyor mesela yazılımda erkekler çoğunluk şu an çalıştığım şirkette 85 developer içinden sadece 2'si kadın, ondan dolayı tüm lead pozisyonundaki kişiler de erkek, fakat HR (insan kaynakları) tarzı bölümlerde kadınlar daha fazla kadın yöneticiler de daha fazla bence böyle bir kıyaslama yok
Kadınlara yer verilmedigi için bu kadınların başarısız olduğunu göstermez savaşlarda ki kadınların gücünü biliyomusunuz bilmiyom ama kadınlar daha azimli ve çalışkan
Kadınlar daha azimli daha başarılı ya biz erkeklere göre çünkü erkekler kendimde dahil çok çabuk pes edebiliyoruz özellikle en ufak zorlukla karşılaştığımız da genel olarak söylüyorum öyle olmayanlarda vardır
Alandan alana değişiyor. Kimi alanlarda erkekler kimi alanlarda kadınlar daha önde. Bu birazda kişilik meselesi. İnsanların çalışmayı sevmeyi sevmiş olması gerek.
Kadınlar gece çalışmaz, fazla mesai yapmaz, ağır iş yapmaz, duygusal karar alır, stresle baş edemez, otokontrol sistemi yoktur. Sıkıştığında ağlar ya da kadın olduğunu hatırlatır. Ayrıca kadın yöneticiliği taşıyamaz. Her zaman güç devşirip, duyar kasabileceği erkek bir üst ister. O yüzden kadınlar asla üzerlerinde kadın yönetici istemez.
260 calışanımız var kadınlar daha disiplinli caslışır erkekler nere arazi olayım diye akşma kdar şeytanlık duşunur adam namazı bahane edıyor camide kılmak istıym camiye gıdebilrmıyim tamam git dedim cemmat geliyor adam yarım sat sonra geliyor nerdesın dedim ben biraz fazla dua edıyom cemaat daıltıktan sonra dıyor 😜
Çoğu erkek mılyarder iş adamı ve başkan vb gıbı bır fayda göremedık ama kadınlar olsaydı dünya daha güzel olabilirdi dıye düşünüyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kadınlar genel olarak Basit işlerde başarılı olur. Erkekler ise işlerin liderleri olur. Kadınlar ancak genelde onların yanında asistan olabiliyor. Gerçek bu
Yazdığın klavyenin alfabesini erkek. Yazdığın telefonu erkek onun işletim sistemini erkek yani her türlü detayı erkek yaptı. Sırf feministlik yapmak için kendinizi olmayan bir şekilde hayal ediyorsunuz. Seni biliyorum. Lezbiyen ve erkek düşmanısın.
Öyle bir şey yok. Ben engel olmadım. Ve dünyada sadece Türkiye yok bütün dünya bütün ülkeler mi ataerkil yani? Saçmalıyorsun seni ciddiye almamam gerek.
Ataerkil sistem erkeğe de kadına da zarar verir. Tabi sen erkeğe verilen zararı bilmezsin detaylı düşünemezsin bu konuda neyse senin psikolojik sorunların var
Gecmisteki hemcinslerin oldu hani dedin ya teknolojiyi felan erkekler icat etti ona itafen dedim zaten ve suanda halen ataerkil toplumun olmadigini soyleyemezsin
Ben şu an da kızların erkeklere daha çok zarar verdiğini düşünüyorum. 4 tane kız erkek kankama taciz etti diye iftira attı hayatı mahvoldu çocuğun intihar etti.
Bir de şu araştırma var. Sünnet edilen çocukların beyinlerinde anormal gelişmeler oluyor. Ve saldırgan yapıda oluyor. Sünnet edilen ülkeler en çok cinayet işlenen ülkeler
Bu arada asla bulunamazım. Ailem varlıklı ve çevresi geniş olduğu için 3 tane önden Rusya 2 tane Amerika ve 5 farkı ülkelerin serverine bağlıyım. NASA CIA bile bulamaz beni
Ben yazılım mühendisiyim, bu alanda çok az kadın gördüm fakat hepsi ortalamanın üzerindeydi. Özellikle yazılım alanında kadınları destekliyorum hep çünkü çok temiz kod yazıyorlar.