27 yaşındayım ve ömrümde hiç çalışmadım, çok mu kötü durum?

Üniversite mezunuyum iki aydır çalışıyorum. İki üç ay maaş aldım hayatımda öğrenci iken falan. Çok mu kötü vaziyetteyim?
27 yaşındayım ve ömrümde hiç çalışmadım, çok mu kötü durum?
Cevapla