Üniversite mezunuyum iki aydır çalışıyorum. İki üç ay maaş aldım hayatımda öğrenci iken falan. Çok mu kötü vaziyetteyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKötü değil ve Hiçbir şey için geç de değil. Ama bir kadın olarak kendi ayaklarının üzerinde durmak ve bir hedef doğrultusunda kariyer planı yapmak bence önemli. O yüzden sende kendi hedefini belirleyerek bir noktadan iş hayatına adım atabilirsin. (Eğer çalışmak istiyorsan veya ihtiyacın varsa tabii)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3b cevap paylaştı. Ben 32 yaşındayım gençliğim hep işsiz parasız sigortasız geçti sadece 4 5 sene önce işkur kapsamında bir kaç aylığına geçici olarak bir programdan yararlanmıştım o kadar zaten o da pek iş sayılmazdı ömrüm işsiz geçti gidiyor hatta işsiz parasız asosyal bekar yaşlanıyorum gençliğimi de hiç yaşayamadım hayatı hep kaçırdım hayata geç kaldım bu yaştan sonra da pek beklentim kalmadı sadece hayal kurarak yaşıyorum
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
38Cevap
+1 yılHayır.
Her şeyin bir ilki vardır.
hoş geldiniz. Çalışmak, bir işi, bir sorumluluğu olmak güzel şey dir...
Alışırsınız, ilk zamanlar, zor gelir. Yeni bilgiyi, beyin her zaman reddeder, ne de olsa...
#Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır daha kötüleri de var yani benim çevremde evlenmiş olmuş kaç tane çocukları olmuş ama hala çalışmayan insan çok yani 27 o kadarda geç değil en kısa zamanda bir iş bulup çalışmaya başlayabilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızkardeşim 30 yaşında, hayatta en iyi yaptığı şey anne ve babasını yalanlarına ve filmlerine ikna ederek asalak hayatını sürdürmek. 30 yaşına kadar ile yaradı gayette güzel hayat sürdü, böyle devam edebilirse hayat ona güzel. Hertürlü ikna edebileceğin maddi durumu iyi bir anne-baban yoksa çalışmalısın ve hayatına odaklanmalısın, yalnızsın ve tek çaren yine sensin
00 YorumlaBen bir gün bile çalışmadim olmasa olmaz yani zor yok
30 YorumlaHayır, telafi edilebilir. Ben de hayata 25 yaşında atıldım. Ama fazla çalışarak telafi etmeye çalıştım. Şimdi iyi durumdayım.
10 YorumlaKötü falan degilsin
Bu ülkede insanin aklina yatan
Severek çalışabileceği bir iş bulmasi zor..
Sadece bu vakitten sonra birakma
İyi kötü demeden devam et çalışmaya
Ev adami öldürüyor çünkü
Köreliyorsun evde durdukca...00 YorumlaBiraz öyle çalışıp kendi ayaklarının üstünde durmalısın. Bu sana çok şey katar. Daha Başarılı ve Disiplinli olursun. Bir nevi eline para geçer. Gerçi şimdi bu dönemde işsizlik sorunu var. İş bulup çalışmak çok zor.
00 YorumlaGençsin daha. Doğru kararlar üzerine yoğunlaşırsan güzel bir gelecek elde edebilirsin
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYok hayır çalışmamış olmak kötü değil kötü olan ömrünü boşa getirmiş Olmaktır Eğer ömrünü boşa geçirme mişi Sen çalışmak önemli değil çalıştığı halde ömrünü boşa geçiren birçok insan var
10 Yorumla Eğer sigorta başlangıcın varsa GSS borcu olayına dikkat et.. Malum Türkiye'de yaşıyoruz...
114 Yorumla
Soran+1 yılO ney?
- +1 yıl
Gss birikince en son ne oluyor peki?
Soran+1 yılÖğrenci iken başlamıştı zaten KYK da var 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
- +1 yıl
ben bakmıştım 1200 tl şu an çok değil, daha ne kadar yükselir bilmiyorum :D
- +1 yıl
aynen son tarih 2021 aralık görünüyor 2022 de sağlık kapanacak sanırım
27 yaşına kadar ne yaptığına göre değişir kendini geliştirdiysen kötü değil boş oturduysan kötü ama olan olmuş önüne odaklanman daha iyi olur
00 Yorumla
+1 yılHayır turkiyenin şartlarına göre değil. Ayaklarının üstünde yavaş yavaş durmayı öğreniyorsun ilk aylar gayet normal.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende oyleyim. Cok yorucu demi bide tecrubesiz olyo insan
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz 21seb
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz hayir niye
+1 yıltecrübe esasdır çalıştıkca daha iyi olucakdır hayatı tanırsın
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 601 cevap paylaştı. Hayır kötü bi vaziyette değilsin olabilir yani normal bi durum
00 Yorumla
+1 yılÇalışmak güzeldir, ne yaparsan yap sevdiğin işi yap.
00 Yorumla
+1 yılBaşkalarının ne düşündüğünü niye önemsiyorsun ki. Ne yapmak istiyorsan onu yap.
00 Yorumla
+1 yılyo o kadar da kötü değil başladın mi sürekli bir işe
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 799 cevap paylaştı. Yok be gayet normal doğal yani alışırsın yavaş yavaş
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 aydır çalışıyomuşsun işte ne güzel ben dd 27 yim henüz hiç çalışmadım
014 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz buldum ama günlük 14 saat çalışmaya asgari ücret veriyolar ve hafta sonu bile yok asgari ücretin hakkı günlük 8 saattir fazlası ekstraya girer deneyimin olmayınca bu şekilde kullanmaya çalışanlar çok oluyo
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz market çalışanı
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz aynı şekilde pastanede part time işe girdim günlük 7 saat nasıl part time oluyorsa 1 hafta devam ettim ve dalga geçer gibi günlüğümü 40tan verdiler
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz aynen öyle bide itaat bekliyolar daha sinir bozucu işsizim bunlar yüzünden
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz önlisans ve lisans olarak iki üniversite mezunuyum ama keriz yerine konulmadan çalışılacak yer yok
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz evet öyle bilmiyorum biraz para biriktirip yurtdışına kaçmayı bile düşünüyorum ama para kazanacak iş yok
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz bartın
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 12,2b cevap paylaştı. Keyfin bilir çok önemli değil tr de hayat standardı düşük
00 YorumlaYoo gayet iyisin,32 yaşında memur olan tanıyorum, hayat devam ediyor. mühüm olan kimshe muhtaç olmamak🌸 sevgiler
00 Yorumla
+1 yılBende senin yaşlarında başladım iş hayatına şu an şükürler olasın özel bir markette yönetici pozisyonundaym
Kendine güven varsa gerisi teferruat00 Yorumla
+1 yılBunlarin babalari putinmi
32 Yorumla
Soran+1 yılBabam değil dedem
- +1 yıl
Helal olsun yat kalk dua et bari dedene bisi olmasin
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılAilenin durumu iyi mi
10 Yorumla
+1 yılÇalışmanın yaşı yoktur🤷♀️
10 Yorumla
+1 yılYolun başindasin en onemlisi farkindasin calismak guzel simsiki saril hayata
00 Yorumla
+1 yılYoo senin gibi binlerce hatta milyonlarca insan var bunu dert etme
00 YorumlaAsosyal değilsen çok bir şey kaybetmiş değilsin. Merhaba Yücel ben nasılsın?
00 Yorumla
+1 yılBölümün nedir küçük uyuşuk
10 YorumlaHayır neden kötü olsun
10 Yorumla
+1 yılZengin koca bul sadece para ye
00 Yorumla
+1 yılKpss ye gitseydin hayatın kurtulurdu?
00 Yorumla
+1 yılBende hiç çalışmadım param var nolcak
00 YorumlaÇalış çalış.. koca eline bakma.
00 Yorumla
+1 yılSonradan da başlayabilirsin ama alışmak zor olur.
00 Yorumla
+1 yılHayır değilsin devam çalışmaya
00 YorumlaÇalışırsın merak etme ararsan bulursun
00 YorumlaBen ilk maaşımı 29 yaşında kazanmaya başladım.
00 Yorumla
+1 yılBiz çalışıyoruzda noluyor bak aynı sitedeyiz
00 YorumlaValla ben de çalışmadım Yalnız değilsin
10 Yorumla
+1 yılOho yikiksin
10 Yorumla
+1 yılİlk maaşım 3 bin küsür ile 15 yaşımda oldu
10 Yorumlahayır tabiki de
10 Yorumla
+1 yılBence kötü bir durum değil
10 YorumlaKötü valla
10 Yorumla
+1 yılHayir
00 Yorumla
+1 yılDgolsin
00 Yorumla
+1 yılNe yapmamız lazım
00 YorumlaNeden gerek mi yok 😊
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılozguvenlı bırı mısın?
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet iş beğenmiyorum neden?
Cevap sahibi+1 yılpekı kpss mı ısıyorsun?
+1 yılEhh işte
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe mezunusun
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,8b cevap paylaştı. Normal bence
00 YorumlaSen bilin
10 YorumlaNormal
00 Yorumla
+1 yılBaya vahim
00 Yorumla
+1 yılbaba parasimi yedin
00 Yorumla
+1 yılÇok kötü bence
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 27 yaşındayım ve ömrümde hiç çalışmadım, çok mu kötü durum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer