Okulun ilk günü severek gitmiştim. Okumayı, sosyalliği çok seviyordum. Okul yolunda tacize uğramıştım liseye giderken. Hatta taciz başka şeylere de dönebilirdi ben saklanmıştım beni bulamadı. O zaman ağlayarak okula gelmiştim. Öğretmenlerin duygusuzluğu ve tepkisizliği beni rahatsız etmişti. Şimdi düşünüyorum da gözleri kör kulakları sağır bence onların. Çünkü bir insan anca bu kadar kötü gözükebilir 😄 Sadece öğretmenler de değil çevredeki ev sakinlerinin hepsi film izler gibi izlemişti
Ağladık tabi ağlamaz mıyız hiç? İlkinde okulun ilk günü annemden ayrılıyorum diye ağladım ama hemen ortama alıştım. Sonra ikinci sınıfta bir çocuk burnuma çanta fırlatmıştı burnum kanadı ve baya ağlamıştım. Ayyyy şeyi hiç unutmammm. Dördüncü sınıfta okula giderken kaldırımdan düştüm çorabın yırtılmış yara kanıyor dizim açık okula da geç kalmıştım o gün hoca da kesin çok kızacak niye geç kaldın diye sanıp korka korka okula gittim okulda sınıfta hocam düştüm demiştim ve bir anda ağlamaya başladım. Hoca da kıyamadı pansuman yapmıştı. Kızılmaz ki zaten sebebim var. Ve en sonuncusu orta sonda gözümden büyük bir kaza geçirdim gözüme sopa girdi. Çok kötüydü kör oldum her şey bitti hayatım bitti diye saatlerce okulda ağladım. Hocalar bı sonrasında çok üzüldü o kadar kötü ağladım ki. Sonra işte bir hafta falan gözüm tedavide düzeldi Allah'a şükür ucuz atlatt.
Hatırladıklarım bunlar, güzel soru, eskileri yadettim...
Evet ağladım ama ağlama sebebim şu benim sayısalım sıfır Bir de matematik sınavları yazılı yapılıyor Benim ondan puan almam mümkün değil Çünkü ben matematiği bile ezber ve mantık yolu ile ilerliyorum seçmeli sınavlarda bir nebze yüksek alabiliyorum ama yazılıda boş kağıt verdiğim oldu Halbuki sınav öncesi sabaha kadar matematik çalışmıştım
Hiç ağlamadım ama öğrencilik yıllarım tam bir bunalımdı şöyle anlatayım. En gözde ya da en çalışkan derece sahibi bir öğrenci değildim lise 1in son yarısına kadar hep yalnızdım lise 1 ikinci dönemde nasıl oldu bilmiyorum sınıftaki kızlar tarafından çok ilgi gören bir öğrenci oldum sonrasında sosyalleştim gerisi geldi ağlamak ve okulda vakit geçirememek bence insanın içine kapanık olmasından kaynaklanıyor...
Ağladım ya çok kötü olmuştum lise ikiydi hoca herkesin ortasında şey demişti sende diğerleri gibi degistin saçlar açmışsın derslere geç geliyorsun ağladım öyle düşünmesine üzülmüştüm aslında 🙂bide herkes ayıp ağlama falan diyor artık dahada kötü oluyordum 😅
Evet 6. sınıfta iş eğitimi dersi vardı. O ders için gerekli malzemeleri getirememiştim. Öğretmen dövmüştü o yüzden ağlamıştım. Hakkımı helal etmiyorum ateşi bol olsun
Evet ağladım hem de ilk günü ağlamıştım sa1ak gibi. Eve nasıl gitcem kendi başıma diye ağladım, sonra kendim yürüyerek yine eve gittim. Halbuki bildiğim yer ama çocukluk işte.
İlkokul ikinci sınıfta çok sevdiğim iki arkadaşım birbiriyle kanlı bıçaklıydı ve benden bir seçim yapmamı istemişlerdi. İkisiyle de iletişimi bitirmiştim
Evet beden dersin de atlama yaparken yere yapışmıştım bahçeye sıraları dizerdik bir tanesine takılınca beraber devrildik o bir tarafa ben bir tarafa hesap edemedim 😂