AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
15 almıştım dhshsh
🥲🥲🥲🥲
Neyden ksdhfjksd
Galiba dil bilgisi hdhshs
Hayda sdfjlksd
Valla yaz okuluna kalmıştım
Dil bilgisinden nasıl aldın ksdfhksd
Kanka yani normalde almazdım da
Kolej işte tatil vardı gelenler geçecek dediler bende dedim ki hem tatil hem dersten geçeceğim
Gittim tatile bıraktı puşt djdhdu
Hayda jhsdkhfk
🥲🥲🥲🥲🥲
Matematikten hiç yüksek not almadım.
Fizikten 05 almıştım zjsksks
Coğrafyadan 18 almıştım
Coğrafya çok sıkıntı bir ders :D
Lisede hiç yapamazdım cidden 🤦🏻♀️
O gene iyi ben kopya cekip 44 aldim 😂😂😂
Almancadan 6 almıştım
20 almistim fizikten😂😂
Ta hatırlamıyom 13 olabilir
16 geometriden almıştım
Sanırım en düşüğü 45 di
0.5 sayısal dersin birisiydi.
Sayısalda bos kağıt veriyordum hep
0,5 isim soyismi yazıp vermişmişliğim var 😏
Notlarım hep düşüktü ya
Hiç yüksek yoktuki 😅
03 mu ne almıştım matematik 😀
12 geometri
Çok kötü bir dersti o da
42 almıştım.
Gayet iyi bir not
En düşük seviyem 💯
Cidden mi :D
Evet
Çok iyiymiş
Teşekkürler
Mattan 18 almıstım
Çok da düşük değil bence kdshfksd
0.5 da olabilirdi mdmcmc
Yani o yüzden şükretmek lazım sdkhfkjsd
Ben 0.5 almıştım hahahahhas uç kutusu sayısı gibi de dalga geçmiştim allahım rezillikk hahahahaha
Deyip*
Uç kutusu jdkdkfnf
30 du
Hangi ders?
Geometri fizik kimya
Sekiz
Hangi ders?
Tarih hemde benim tarihimcokiyidir tahmin et neden bu kada dusukaldim tarihimin iyi olmasina rahmen
Hoca mı kötüydü?
Yokyaiyi hocaydi testti optik tarzi yapti arkadaki sayfada sirayla karaliyirduk bi on bi arkaderken kaydirmisim 2 sorudan itibaren
70 almıştım oda kimyadan
Çok iyi 😄
evet sonra mühendis oldum:)
Tebrikler :D
08..
Hangi ders
Kimya. Daha doğrusu bir sözlü notu. Onun dışında kimya teknisyeniyim.
Kimya zor dersti :D
Ezber dersi.
Elementler falan vardı evet :D
Aynen periyodik tablo.
Matematikten 29 almıştım
İyi not bence
Bencede
10 bekliyordum 29 geldi
50 bekleyip 10 alanlar da var :D
😄😄
10 du matematik dkcndkc
Güzel not bence ksdhkls
Haha teşekkür ederim bencede öyle
Rica ederim :)
En düşüğü 75 ti
Vay be okul birincisi sendin herhalde 😄
Çalışkandım sonra ortam bozdu falan 😄
Okul birinciliğini kapamadım ama benden çok daha çalışkan olanlar vardı
Ortam çok bozuyor sonraları 😄
mat 10 lkdmkds
Klasik sınav mıydı :D
hayır attıgım hiç bi şık tutmadı 2 tanesi tuut sadece ldkmksdl
o kdar şanlıyım ite düşün klfmgmkgdf
Atma şansın olduysa yine iyi bence dsljfldsk
Bazı sınavlar klasik oluyor
klasikte oldu taibkide ondan adha yüksek aldım neyseki mkdfmgd
hoca puan veriyodu biraz 30 flana alıyordum
Onlarda hoca puan verirse geçme ihtimali oluyor skdhfksdj
aynen dlkmksdg
Ben 40 almıştım o şekilde sdkfhksd
sen yine iymişsin helal
İyi değildi ya ortalama çok düşmüştü shsjdjd
hmm olsun ya boş ver
Öyle yaptık artık 😄
Söylemem
Neden :D
10 du galiba
Hangi ders?
Hatırlamıyorum
12 Fizik 😂😂😂
Bir fizik faciası daha :D seni de aramıza alalım 😂
Aslında fizik dersim idare ederdi, hep 60-70 alırdım. Sonra ikinci dönem fizikçi değişti. Adı, yüzü dün gibi aklımda o adamı hiç sevemedim dersten de soğudum. Sonra 12 aldım, dalga geçmişti, ikinci sınavda 100'ü bir çaktım mort olmuştu. 🤣🤣🤣
Valla mı?
100 aldıysan yüz yılın kapağı gerçekten
Sonra sözel bölüm tercih ettim onun yüzünü görmemek için. Sözelden mezun oldum. O kadar takıntılıydım o zamanlar. TM'de başka bir derse de o giriyor diye yazmamıştım bölümü. Çok fazla çalışmıştım ama, gece etüt odasında uyuyakaldığım günler olmuştu. Zaten bir daha da öyle çalışmadım ne okul hayatımda ne de okuldan sonra sınavlara. 🤣🤣🤣
Çalışsan yeni Newton yapardık seni 😂
Fizikten 100 almak kolay değil aksine Mattan bile daha zor tebrikler Kral 👑
İnatlaşınca işler değişiyor. Geçen sene KPSS Atamam olmadı 89 puanla, bu sene 95 aldım, olacak gibi değil salacağım artık. 🙂🙂 Sağol. 🙂🙂
İnşallah olur sakın pes etme
Artık "Ya Nasip" belki de çok istiyoruz diye olmuyordur. 🙂🙂
Olur inşallah
Amin, Allah'ın herkesin gönlüne göre versin ne diyelim. 🙂🙂
Altmış altı
Çok iyi not
5 almıştım 😏
Hangi ders?
Tarih
Tarihin kötü galiba
Sözelim tamamen kötü. Meslek lisesi zaten zor ve yorucuydu. Çalışmak için uğraşmazdım o kadar.
Evet yorucu oluyor
Öyle valla. Çok kez yorgunluktan uyumuşluğumu bilirim. Hepte sözel derslerde ☺️
Sözel dersler aslında güzel ama bazı hocalar inanılmaz kötü anlatıyor
Çok bir esprisi yoktu. Okuyup geçilirdi. Üzerine basılması gereken yeri açıklardı.
Bölüm derslerinin sözeli o kadar sıkıcı değildi. Bir de sürekli kanun ve yönetmelikler vardı. Daha önemli olunca akılda kalıyor. Çünkü iş hayatında işe yarayacaktı.
55 ti
Şuana kadar;)
Sonrası da mı var :D
Lisedeyimde hala ondan smxmdmxm 55 şuana kadar
Umarım hep öyle kalır :D
Umarım
3 aldım.
Hangi ders?
Tarih
Tarihin kötü galiba
Hayır, o dönemde 2 ay süren bir hastalığım oldu. Ben derslerimi severek calistim hep.
Anladım okul dönemlerinde hastalık zor evet
Bu sebeple başarısız olan öğrenciye ne derse inanırım.
Sıfır
Hangi ders?
Fizik. Hocayı dovmustum🙈
Sorumlu geçtim dersten
Bu ayrı bir seviye gerçekten :D
45 coğrafya 😅
45 çok iyi
O zamanlar zekiydim ya 😂 çalışmadan almıştım ki genelde çalışmazdım sınavlara. Lise anılarım gözümde canlandı be 🥲
Çalışmadan almak gerçekten büyük başarı takdir ettim :D.
Ben çalışarak 30 alıyordum 😂
😂😂 diyorum ya o zamanlar zekiydim ta ki üniversite sınavına kadar
Kritik nokta da kopmuş herhalde 😂
Maalesef ya 😂😂
Moralim bozuldu
Niye :D
Ne bilim Bozuldu işte
55..
Çok iyi
sıfr bir
Boş kağıt mı verdin
yok ya salladımn tutmadı :D
Hayda :D
matematiğe kinim var bu yüzden zalım matematik
Matematik 40 gelmişti benim :D
65 Coğrafya: l
Valla mı?
evt.
Çok iyiymiş
34.. tarih..9. Sınıf ilk sınavımdı
geometri 35
Fizik 20
05 😂🙈 kopyadan yakalanınca çaktı hoca 05i
Net hatırlamıyorum da bi 10 15 filan vardır. d
22 puan almıştım.
05 di 🥳
05 almıştım bir kere
15 aldım 😅
sanıyorum 5 almıştım yani 100 üzerinden 5
60 almıştım
En düşük 25 aldım
Hatırlamıyorum 😁
Matematik 40 almıştım galiba 🤦♀️
0 5 galiba
10 puan
Matematik 30 du sanırım;))
45 fizik sınavı 9. sınıf
Sıfır alırdım direk
Sıfır...