Soruyu beğenebilir misiniz acaba?
Lise hayatınız boyunca aldığınız en düşük not kaçtı?
Soruyu beğenebilir misiniz acaba?
Sayısalcı olmama rağmen fizik dersindeki kuvvet konusunu falan hiç sevmiyordum. Lise 2'de yanlış hatırlamıyorsam ilk sınavdan 10 almıştım. 😅
Daha çok elektrik amper akım o konular çok hoşuma gidiyordu.
Bir de arada e-okula girip lisedeki notlarıma baktığım oluyor.😅 😅 😅
Hayatımda ilk zayıf notumu lise 2'de fizik dersinden almıştım. Ve o dersi geçemedim ama o zaman lisede uygulanan kredi sistemi sayesinde aldığım takdir kredileri ile beraber dersi almadan liseyi 2.5 yılda bitirdim. Ama hepsi hocanın sucuydu. 25 yıl sonra Fethiye'ye tatil için gittiğimde kaldığım otelin sahibi tesadüf o fizik hocamdi. Adamı yıllar sonra görüp de iki dakka sohbet edince neden zayıf aldığımı çok daha iyi anladım.. Resepsiyonu bile beceremeyen adam lisede fizik öğretmeni olmuş. Öğrenci ne yapsın?😂
Beşiktaş kadrosu yazıp verirdim sınav kagitlarina 😂
Edebiyat yazılısından "0" aldım en düşük oydu😬😬😂
Allah'ım aklıma geldi o gün yine gülmeye başladım kendi kendime 😂😂
Dört arkadaşımla birlikte yazılı başladığı an bize gülme krizi geldi. İmkanı yok normale dönemedik. Hocada gülmeyin diyo ama durduramıyoruz kendimizi.
En sonunda yazılıdan attı bizi 🤦♀️🤦♀️
Neydi gülme sebebi :D
Kopya çekicektik önlü arkalı oturduk. Sınıftan biri kalemini yerden alırken başını çarptı. Biz zaten gülmek için ufacık bir bahane aroyoruz. Ondan sonra toparlayamadık kendimizi. Cevaplar:1 yazdık gerisi yok. 😬😬😂😂
Gergin anlarda sinirler tetikte olduğu için bu tür şeyler yaşanabiliyor sizde de öyle olmuş :D
Biz hep gülüyorduk. 3 yıldı bizim zamanımızda lise açıp günlüğümü okuyorum bazen biz 3 sene boyunca her gün gülmüşük😂😂aynı arkadaşlarım bir araya geldiğimiz zaman yine gülüyoruz😂😂
Cevap
67Cevap
Yaw nasil soru boyle bu🙈😀 Offf Fizik dersi vardi hic calismamistim.. Kegidi direk hocanin eline vermistim.. Sagolsun hoca’da yazili sonucunu bekleme ben hemen sana puan veriyorum diyip 0 basmisti🙈 Cok utandimmmm
Sinir sinir😬
Lânet sınav yine aklıma geldi. 25'ti. Sınavdan çıktığımda bütün geometricilerden nefret ediyorum diyerek çıkmıştım. 😂 sonra anladık ki sorun bizde değil hocadaymış 😂
İngilizcesi 100 olan bir kız olarak bir sonraki sene bir keresinde sınava çalışmayıp 25 aldığım ve İngilizceden kaldığım geldi aklıma ne yapmışım ben ya
Ya işte o biraz keyfi oldu sonra da 80 e anca toparladık gittik ingilizce kursuna vs
O kadar acınası bir kağıdım vardı ki not vermemesiyle bilinen hocamız bana güç bela 1-2 puan daha verebilmek için kağıdımı tekrar okumuştu. İşte o ittir kaktır olan not da 35 idi😂😂
Genel olarak hep 50 üzeri notlar alırdım fakat lise 1'de biyoloji hocası değişti yeni gelen hocanın sınavından en kötü ihtimalle 50 beklerken "13" almıştım😄
Yani evet en düşük notum lisede 13'tü tabii sonra hocaya alışınca daha yüksek notlar almıştım😄
Ahhaha 😄 niye ya
Hmm anladım 😄
Kağıdı tamamen doldurduğum halde son işlemde yaptığım toplama yanlışı nedeniyle 56 almıştım. Ve bütün kağıt doluydu. Aklıma geldikçe sövüyorum.
Evet aynı öğretmen başka bir sınavda tavana bakıyorum diye kopya çekiyorsun deyip müdüre yollamıştı.
Offff lise birde fizikten 21 almıştım hdksbxosbx ortaokuldan sonra lisenin ilk tokadını yediğim andır
klasik fizik sınavında 8 almıştım dkkcksks 2. sınav testti, sallayarak 45 almıştım. kötü olduğum tek dersti dmfmdmd
La bizde 1 den 6 not vardı 😃 1 en iyi 6 en kötü.
5 aldım en kötü babamdan 1 hafta ceza aldım tehhh bee.
O bicim 😃
Bunu Almanya sistemine söylermisin aksksk
50 falan diyenler var sjsj
15 20 22 30 3... Yarısı böyleydi sjsj
Millet sallıyor besbelli.
burada herkesin ortalaması 90 zaten sjsj
3 ingilizce kopyada yakalandım 😔
Kağıdıma adımı soyadımı yazdığım halde sıfır almıştım.
Lisede en düşük 45 aldım fizikten normalde derslerim çok iyiydi boş kağıt verdim çok kötü bir gündü benim için ağlayarak girmiştim sınava hoca da normalde çok iyi bir öğrenci olduğumu bildiği için boş kağıda 45 vermişti
5 puan almıstım o puanı da adımı soyadımı yazdığım için vermiş
Öyleydi 😄
50 sabaha kadar çalıştığım fizik sınavından sadece 50 almıştım
ama ben çalışkan bi öğrenciyidm
06 almıştım tarih dersinden. Finalden 95 alarak geçmiştim dersi.
Resim 20.. tek zayıf dersim. 😂😂😂 Sonra başkasına kopya vererek resim yaptırıyordum. 😃
Ben müzikten 10 almıştım 😂
Müzik iyiydi benim. Resim yapmayı sevmiyordum. O derste kitap okuyordum ve dışarı atılıyordum. Sonra ödevlerinen geçtim. 😃 Öğretmen bir de komşumuzdu. 😃
Fizikten 10 almıştım sonra dönüm noktası oldu o puan
15 almıştım 😃 elektroteknik dersiydi. Ama sonra 70 lere çıkardım 🧐
Haha sınıfa bir selam çakmıştım 😃
Siteden kaynaklanıyor, ben doğru düzgün yazıyorum 🧐
Oluyormuş 😅
Beden dersinde 10 almıştım hoca bana kafayı takmıştı🙄
Ortalamam bayağı düşmüştü onun yüzünden. Oluyormuş demek ki 😂
Utanarak söylüyorum;
Bölüm derslerimde 0,5 'lik kağıt veriyordum. En düşük notum oydu.
0.5 almıştım. Ad soyad yazınca 0.5 veriyorlardı. :)
28, biyoloji. Hocamın ta alnından öpüyorum, beni sayısal seçmekten alıkoyduğu için.
Karnede 5 üzerinden 1 vardı ama resim gibi bir dersti, yeteneğim olmayan. yazılı/sözlü sınavlarda en düşük notumdan tam emin değilim ama sanırım 100 üzerinden 45
45 aldım. Zorla geçmiştim o dersi.
90-100 lerden sonra pek iyi gelmemişti. Her çıkışın inişi olduğunu hatırlattı😀
Diğer notlarım yüksek diye acımıştır hocalar bana😀
Öyle olsun😀
Sınıfça matematikten sıfır almıştık hiç üzülmedim çünkü öğretmen anlatamıyordu zaten meslekten atıldı. Tek düşük notum o oldu.
Askeri lisede okudum aldığım en düşük not 6 idi... Zaten kolumda sırma vardı çalışkan olduğunun göstergesi.
Sıfır kanki üniversitede sınav günü uyuyakalıyordum ikinci öğretim olduğum için 🤷
Fizik 50 almıştım Ama çok üzülmüştüm Sonra toparlandım Okulun 2. cisi oldum
Mat 10 hoca demişti ki puan verecek yer bulamadım ben de demiştim ki aramasaydın (ama içimden)
Liseden mezun olalı 10 koca yıl olmuş. Nerden hatırlayayım? Ama 30-40 falan kesin var.
matematikten alirdim hep 20 miydi ne uzulmustum cok derslerim iyiydi genelde ama
1 aldım 66 kişilik sınıf 1 aldık hocayı kızdışırmışız haberimiz yok
Lisede en düşük 55 almıştım. O zamanlar 55 te 3 demekti
Unide makro iktisattan 0 cektigim olmustu zaten not alan sinifi geciyodu.
Lise gayet güzeldi de üni de 35 le DC alıp geçtiğim çok ders var😅
Normal lise okumadım açıktan okudum ama kalmıştım. Sayısal derslerden.
32 matematikten almıştım 2 . Yazılım da 34 iki puan attırdım diye sevinmiştim 😅😅😅
Di mi 😅😅
0.
yanlıs hatırlamıyorsam tarihden 64 almısdım en düşük
27 onu da okul değiştirmiştim konular bir yerde geç diğerinde önde gidiyormuş 1 haftada anca o kadar olmuştu...
Din dersinin birinden 10 almıştım
galiba matematikten 25 almıştım kdkdkkdkdk.
05. Zaten daha asagisi verilmiyor
Iste bende 05 almistim 5 saatlik bölüm dersinden
Bizimksii bolum sinaviydi. Maket yapmam gerekiyordu yapmadim. Ama maketi yapabilmek icin birseyler cizilmesi sartti. Cizdim sadece maketi yapmafim hoca 5 verdi. 5 saatlik dersti. Ortalamam altüst oldu. P*zvk hoca yuzunden
35 almıştım mat. Sınavı
Boş kağıt verdim sayılır 😅😂
Fizikten 27 almıştım.. lanet olsun
Geometriden 45 almıştım 😂😂
Sjsjsj Tabi canım mükemmel 😂
Tabi ki 😂
Sanirim 37 Kastamonu plaka diye gülmüştüm
9. sınıfta geometriden 5 almıştım 😬
9. Sınıf ilk sınav edebiyat hocası takmış kafaya kimseye 30 vermicek 27 almıştım
Allahtan geçen sene kalma yoktu 🤪
Eveg
20 işte özndlsjd
0 almıştım matematik ten boş kağıt verdim insan ismimi yazdım diye puan verir direk 0 girmiş oro*pu
Almancada 10 almıștım, 😒😒
Ing birde almanca dan kalmıştım ben ortalamam baya düşüktü
50 almıştım 10. Sınıfta
Matematik= 40 .. çünkü sözelciyim )))
Hiç söylemesem iyi. :D
Yuz uzerinden 10 almistim matematik
0 almıştım öğretmeni protesto etmiştik.
Lisede 10 aldim enndusuk ama 6. sinifta fenden 04 almama ne demeli 😂
9 sınıfta edebiyat hocası gelmediği için 5 almıştım
Üni 3. Sınıfa kadar hiçbir dersten kalmadım. Bütünlemeye dahi. Ama sınavdan 9 almışlığım bile vardır. Sonunda kurtarmayı başarırdım. Lisede bir dönem harici hep teşekkür, o bir dönemde takdir aldım. 4,33 ortalama yaptım. Sınıf 4. idim.
01 veren olmuştu sanırım 😅
Allah'tan 3 sınav yapmıştı 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?