Eğitim & Kariyer Lise hayatınız boyunca aldığınız en düşük not kaçtı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Marabalar emektar kalem uçları 🤓✍🏻Lise hayatınız boyunca aldığınız en düşük not kaçtı? Ben felsefeden 10 almıştım en düşük buydu 😬🗿 Lise hayatınız boyunca aldığınız en düşük not kaçtı? Cevapla Lise Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. Ben hatırlamıyorum ama 0 almıştım sanırım en düşük bu zaten bundan daha düşük de yok 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Knk 0 dan düsük daha ne olcak eksilere mi düşcen 🤣 u Barış_LonelyForever +1 yıl Olsa onu da alırdım knk 😂
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Çok çalıştığım Matematik dersinden 15 almıştım, inek öğrenciler gibi oturup durmuştum yarım saat boyunca, ağlamamıştım sinirlenmiştim. 3 1 Yorumla tradermathh +1 yıl Sonra matematiğe küstğm deme Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. 5 puan mı neydi. Adımı soyadımı yazıp çıktım diye vermişti hoca 1 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Beden dersinden 5 almıştım. Sınav günü kafelerde takılıyordum 😂 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 673 cevap paylaştı. 60 almıştım.O sınava da hiç çalışmamıştım. 1 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 971 cevap paylaştı. 10 hatırlıyorum 11 hatırlıyorum da daha düşük yok sanırım 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı. 1 matematik ama sonra hırs yaptım hep yüksek not aldım 0 0 Yorumla
FurkanWinch Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 85% +1 yıl 21 herkes oo falan yapmıştı sınıf ortalaması 20 çünkü dkzmdskzl 0 0 Yorumla
miriiiii Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl kimyadan 31 almıştım güldüm komikti bence o gün sayısalı bıraktım 0 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Bi ara ingilizceden 31 almıştım 🐸 oysaki güzelce çalışmıştım nerde yanlış yaptım bilmiyorum jdfjhf 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı. -20 Beden eğitiminden almıştım+110 da milli güvenlikten almıştım. 0 0 Yorumla
cool_boy_ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Matematikten 55 almıştım 100 le kapattık o dönem 😐😌 0 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl 0 almışlığım var ama hiçbir dersten kalmadım şükür :D sjkadsa 0 0 Yorumla
EnzamiKumi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 41% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 778 cevap paylaştı. Ödevi getirmediğim için G yani getirmedi yani 0 almıştım 0 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 88 aldım Coğrafya'dan. 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Sen bir daha düşük not alma bence karıştırıyorsun düşük ile yükseği. Yorumla CptSimonRiley +1 yıl Valla beni 95 altı kesmez 😂 Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Fizikten 70 almıştım. Fiziği hiç sevmezdim lisede. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl E bu düşük not olmuyor ki 70 iyi kategorisine giriyor 😂 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 3,2b cevap paylaştı. Sıfır aldığım olmuştu çalışmamıştım sınava biz de sözlü olmazdı hiç sözlüye kalkmadım safi yazılı ya da test. 0 0 Yorumla
elanil33 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bizim hoca en azından kıyak olsun diye 5 puan fazladan eklemiş 105 yapmıştı toplamı ben hiçbirini yapmayıp hayatta -5 alan kişi olmaya layık oldum hdjxjxjx 0 0 Yorumla
Ezgi_003 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Fizikden 5 almıştım, quizler dahilse biyolojiden 0 almıslıgım var 1 0 Yorumla
Nüklofizo Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 616 cevap paylaştı. Fizikten 25 almıştım bir kere lanet olsun 1 0 Yorumla
Nes2mvarhayattta Takip Et Xper 7 Yaş: 103 , eic 91% +1 yıl 1... 1 3 Yorumla Soran +1 yıl İsmi bir numara kazandırmış krala Yorumla Soran +1 yıl Galiba Yorumla Nes2mvarhayattta +1 yıl Dogru bildin baskan Yorumla
YalvarBarışalımk Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Sıfır almıştım bir kere. 1 1 Yorumla tradermathh +1 yıl Hangi dersten? Yorumla
Acılıkoala Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 5,7b cevap paylaştı. 54 almıştım 0 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl 0 😄 ama hocam sağolsun tekrar sınav yaptı 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı. direk 10 almıştımisim soyisim yazarak : ) 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 420 cevap paylaştı. 0.2 mi ne almıştım dördüncü sınıfta ingilizceden 0 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 518 cevap paylaştı. 28. Tarih dersinde hiç unutmam. 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. 0.5 adımı yazdım diye vermişti onuda 0 0 Yorumla
internet_eşkiyası Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Küljedisi uzun yıllardır buradasın öyle değil mi? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Neredeyse üç yıldır Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Uzun zamandır tanıyorum seni de Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 565 cevap paylaştı. Hatirlamiyom 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. 04, fizik sınavı 0 0 Yorumla
KRALINIZASELAMDURUN Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 317 cevap paylaştı. 5 matematik 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Ben hatırlamıyorum ama 0 almıştım sanırım en düşük bu zaten bundan daha düşük de yok
Knk 0 dan düsük daha ne olcak eksilere mi düşcen 🤣
Olsa onu da alırdım knk 😂
Çok çalıştığım Matematik dersinden 15 almıştım, inek öğrenciler gibi oturup durmuştum yarım saat boyunca, ağlamamıştım sinirlenmiştim.
Sonra matematiğe küstğm deme
5 puan mı neydi. Adımı soyadımı yazıp çıktım diye vermişti hoca
Beden dersinden 5 almıştım. Sınav günü kafelerde takılıyordum 😂
60 almıştım.
O sınava da hiç çalışmamıştım.
10 hatırlıyorum 11 hatırlıyorum da daha düşük yok sanırım
1 matematik ama sonra hırs yaptım hep yüksek not aldım
21 herkes oo falan yapmıştı sınıf ortalaması 20 çünkü dkzmdskzl
kimyadan 31 almıştım güldüm komikti bence o gün sayısalı bıraktım
Bi ara ingilizceden 31 almıştım 🐸 oysaki güzelce çalışmıştım nerde yanlış yaptım bilmiyorum jdfjhf
-20 Beden eğitiminden almıştım
+110 da milli güvenlikten almıştım.
Matematikten 55 almıştım 100 le kapattık o dönem 😐😌
0 almışlığım var ama hiçbir dersten kalmadım şükür :D sjkadsa
Ödevi getirmediğim için G yani getirmedi yani 0 almıştım
88 aldım Coğrafya'dan.
Sen bir daha düşük not alma bence karıştırıyorsun düşük ile yükseği.
Valla beni 95 altı kesmez 😂
Fizikten 70 almıştım. Fiziği hiç sevmezdim lisede.
E bu düşük not olmuyor ki 70 iyi kategorisine giriyor 😂
Sıfır aldığım olmuştu çalışmamıştım sınava biz de sözlü olmazdı hiç sözlüye kalkmadım safi yazılı ya da test.
Bizim hoca en azından kıyak olsun diye 5 puan fazladan eklemiş 105 yapmıştı toplamı ben hiçbirini yapmayıp hayatta -5 alan kişi olmaya layık oldum hdjxjxjx
Fizikden 5 almıştım, quizler dahilse biyolojiden 0 almıslıgım var
Matematik 10 almıştım galiba
Fizikten 25 almıştım bir kere lanet olsun
1...
İsmi bir numara kazandırmış krala
Galiba
Dogru bildin baskan
Sıfır almıştım bir kere.
Hangi dersten?
54 almıştım
Inektim, 90 falandır :)
Matematikten 5 almıştım
05 kağıda ismimi yazdığım için :D
kovuldugum icin hic alamadigim olmustu :D
0 😄 ama hocam sağolsun tekrar sınav yaptı
direk 10 almıştım
isim soyisim yazarak : )
01 Analitik Geometri he he
42. Kimyadan. Halen içimde derttir 🙄
20 almıştım fizik sinaviydi hatta
0,5 vardı diye hatırlıyorum:))
0.2 mi ne almıştım dördüncü sınıfta ingilizceden
67 olmuştu sanırım oda biyoloji.
28. Tarih dersinde hiç unutmam.
33 almıştım
Lise 2de fizik sınavından 5 almıştım😂
25..
28 wixmdğxçs
30 mu neydi
Fizikten 7 almıştım
Kimyadan 10
0.5 adımı yazdım diye vermişti onuda
Küljedisi uzun yıllardır buradasın öyle değil mi?
Neredeyse üç yıldır
Uzun zamandır tanıyorum seni de
48 almıştım en düşük
Hatirlamiyom
2 almıştım
47 falandi herhalde
geometri 45
Yirmi
12 .
1 ...
04, fizik sınavı
5 matematik
Lise ortalamam hep düşüktü
10.. lise 1 terkim.
27 idi
Fizikten 27 almıştım