Sevgilimin yanında olmak için üniversiteyi onun şehrini yazdım. Şimdi o başkasını seviyor, nasıl iyi olurum?

Biliyorum mallık yaptım çok büyük hata yaptım şimdi okula gidesim bile gelmiyor tıbbi sekreterlik okuyorum hiç beğenmedim tekrar sınava hazırlanmak istiyorum ama ailemle aram yok bozuk ben onlarla konuşmuyorum. Napıcam bilmiyorum
Sevgilimin yanında olmak için üniversiteyi onun şehrini yazdım. Şimdi o başkasını seviyor, nasıl iyi olurum?
Cevapla