yeni mezun oldum ve bi reklam ajansında stajyer olarak çalışmaya başladım. gerçekten bir şeyler öğrenip kendimi geliştiriyorum ama ücretsiz olması çok kafamı karıştırıyor sadece yemek var yolu da kendim karşılıyorum. bu sektör böyle biliyorum ama sizce bırakıp başka ücretli bi iş mi baksam? ailemle yaşıyorum bu arada onlarda iş bulmamı bekliyorlar artık galiba kafam çok karışık
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sana tavsiye veren insanları dinlemeden önce ne mezunu olduğunu sonra aylık ne kadar kazandığını sor. Bak kardeşim iş vereni savunmuyorum ama gidip asgari ücret kazanacağım diye geleceğini hiç etme. Elbet zorluklar olacak bence git iş verenin ile bir konuş, en azından cep harçlığı iste.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÜlkenin acı gerçeği ne yazıkki.
tecrübe olmadığı için ücret vermezler
tecrübe evde otorarak ya da istemediğin ya da mesleğin olmayan işte edinilmez
okul okumakla tecrübe edinilmez
hükümet lerin en büyük eksikliklerinden biri daha doğrusu bilinçli olarak cahil, devlete muhtaç nesil yetiştiriyor ki 3 kuruşa, 3 kurul erzak v. b yardıma muhtaç kalıp oy versin00 Yorumla
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılmaalesef günümüz şartlarında böyle çalışan çok fazla... Fakat mutlaka sigorta yaptırtın. Hiç değilse CV'nize iş için bir şeyler yazabilirsiniz.
Ayrıca sigortanız da dolmuş olur.00 Yorumla
Maalesef bu sektör böyle ama ufakta olsa para vermeleri gerekir işi öğrenmek istiyorsan ücretsiz çalışacaksın işi öğreneceksin sonra onlar sana maaş verirler veya başka yerler bakarsın
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
42Cevap
+1 yılkardeşim burası türkiye. Karaktersiz işverenler memleketi. Tecrübe vs gibi bahanelerle modern köleliği uyguluyorlar. Tamam tecrübe kazan ama şahsi görüşüm bu tarz insanların ekmeğine yağ sürmeyin. Bugün seni tecrübe bahanesiyle bedava çalıştırdığı için, ücretiyle başkasını çalıştırmaktan kurtuluyor. Yarın aynısını sende yaşayacaksın. Maaşlı olarak çalışmak için cv bıraktığın şirketler “Biz tecrübe karşılığı ücretsiz stajer çalıştırıyoruz” gibi bahanelerle red edecek.
Şahsi tavsiyem SGK ara baskın yapsınlar13 Yorumla
Soran+1 yılya ne güzel yazmışsınız moral oldu bana teşekkür ederim, dedikleriniz çok doğru konuşacağım işverenimle
- +1 yıl
maalesef günümüz gerçekleri. Lisans okursun, erkeksen askere gidersin, bir iş bulayım dersin en az 3 yıl tecrübe ister. Herkes tecrübeli eleman ister ama bu tecrübe kuyudan tulumbayla çekilmiyor sonuçta. Tecrübe için de köle gibi bedavaya çalıştırırlar seni. 27-28 yaşına gelirsin tamam artık para kazanayım dediğin vakitte de asgari ücretin bir miktar fazlasını verip sana lütuf yapmış patronların ağız kokusunu çekersin.
Şahsi tavsiyem girişimci ol. Küçük olsun senin olsun. Ne yapabilirim diye düşün ve bir işi kendin kur. İnsanlar solucandan, mantardan, börtü böcekten senin on yılda kazanacağını bir yılda kazandılar. Arıcılık yap, birşeyler yetiştir ama sana ait olsun. Akşama kadar patronunun cebini doldurmak için çalışıp, akşam eve sırt ağrısı ile gelme. Hayat bunun için epey kısa - +1 yıl
Aşağıda bazıları bunu bulduğuna şükret yazmış. Gülüp geçiyorum inan ki. :) Ağzımıza sıçsalar, hiç değilse g. t gördük deyip sükredeceğiz yakında.
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 867 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım grafik tasarım işi dır bu.
Bende o bölümü okudum.
Bu mesleği yapmak istersen kendini biraz kullandırtman gerekir. Yani ücretsiz çalışmak biraz kötü olsada sana meslek öğretirler.
Ama ücretli bir iş ararsan tabiki daha iyi olur.
Çünkü beleş iş yapan diye seni kullanabildigi kadar kullanırlar.00 Yorumla Bu kadar saf olma kızım ya bulmuşlar senin gbi safı kullanıyolar. Valla kendni kullandırtsan çok ezilirsin bu hayatta işini seviyosan git ücret iste kabul etmiyolarsa çık ayrıl ordan doğru düzgün sigortalı bir iş bul. Saçma sapan işler nasıl sinirlendim şimdi nasıl anlatamam.
00 YorumlaTecrübe de bir kazançtır , illa nakit değil. Fakat bir süre sonra sonlanmalı. Sürdürülebilir değil zaten. Lakin eğer gerçekten öğrenim adına katkısı oluyorsa muhakkak ileriki süreçlerde bir kapı açar diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılHayır meslek öğreniyorsunuz bilmediginiz öğrenmediginiz bi işi yapamassınız bir yere yatırım yapmadan kazanamassınız Yolunuza devam edin Hakkınızda Hayırlısını diliyorum 🖐
10 Yorumla
+1 yılBir anne atasözü :” Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine” öğren canım enayi hissetme ileride iyi ki diceksin. Öğrenine kadar bırakma sonra da kendine iş ara çalılırken görüşmeler yap geçersin o işe. Ailenin baskısını hissediyor olabilirsin ama idare et kendin için 😊
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılTamamen ücretsiz olur mu. Okul staji bile olsa ufak da olsa bir ücret ödenir. Bildiğim sektör değil ama yine de bu çok uygun değil...
02 Yorumla
Soran+1 yılya normalde en azından yol parası da veriyorlar ama o da yok
- +1 yıl
Bu kadar beleşe çalışılır mı. İş ara bulana kadar idare et işsiz kalmak istemiyorsan ama kendini bu kadar harcatma...
+1 yılPara lazımsa çalışman daha faydalı 💖 fakat ücretsiz çalışmak enayilik değildir. Benim öğretmenimin anlattığına göre insanlar Amerikaya gidiyor sadece yemek ve yol parası ödeniyormus
00 Yorumla
+1 yılşikayet edip hakkınızı arayın. bu ahlaksızlar böyle oldugu için çalışacak adamı bile bedava çalısturıyor ahlaksızlar
02 Yorumla
Soran+1 yılbenimle birlikte birsürü kişi de çalışıyor bir de
- +1 yıl
günah değil mi size maaşla calıstırması gereken ınsanlar böyle kölelestırılıyor. iş yok dıye kole gıbı ınsanlık dısı calısmak zorundamısınız? bedava çalısacaksan gel sana muhasebe meslegı ögretım en azından karnın doyar
+1 yılEn azından ayda 1500-2000 lira ödense iyi olur. Sonuçta sen orada hizmet veriyorsun. Patron maddiyatçı galiba. Patronun cebinde akrep mi var?
00 YorumlaEnayilik sayılır en azından yol ücretini vs. karşılayıp cebine az da olsa bi harçlık vermeleri gerekir bu çalıştığın yerin ayıbı.
00 Yorumla
+1 yılOkuduğun süre zarfında yapsaymışsın bu işleri daha iyi olurmuş bir an önce kendini kadrolu işe aldırmaya bakk
00 Yorumla
+1 yılücretli iş bak seni orada ezerler bedavaya çalışıyorsun diye iş hayatından soğursun hiç bulaşma
02 Yorumla
Soran+1 yılşimdiden moralimi bozmaya başladı zaten bu durum
- +1 yıl
insanlar çok acımasız maalesef
+1 yılMasrafsız başka hobiler de edinebilirsin kardeşim. Çalışmak güzeldir tavsiye ederim paran da olur hem
00 YorumlaBence bir süre bu şekilde çalışıp kendini donanımlı hale getir. Sgk yaptır cv'ne katkısı olur.
00 Yorumla
+1 yılDeğil ne öğrenirsen sana kar öğreten insan bulduysan kaçırma
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence devam et çünkü şöyle bi zamanda daha iyisi biraz zor en azından iş öğrenirsin yemeğini karşılıyorlar idare et öğrenci gibi takıl bi süre kendin karşıla
10 YorumlaHayır bence biraz sabırlı ol deneyim kazan sonra aranan kişi okursun zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKimseyi dinleme, meslek paradan degerli onu bil. İsi ogrenene kadar sabret , ilerde cok kazanip bedava calistigin gunlerin kat fazlasini cikaracaksin sabir.
10 Yorumla
+1 yılöğreniyor isen amacına ulaşıyorsan devam etmen daha sağlıklı olur gibi
00 Yorumla
+1 yılBoş durmaktansa tecrübe kazanmak iyidir diye düşünüyorum
00 YorumlaNe demişler yaptığın iş bana
Tecrübesi sana gocumm. d00 Yorumla
+1 yılİş bulduktan sonra bırak. Rz da olsa hakkını almalısın. Yoksa değer görmezsin
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılIs iste aranir.
Kendine ucretli bir is bul lutfen.00 Yorumla Fazla calısma tabi tecrübe edinğini düsünüyosan maaslı dogru dürüst bi işe gir
00 Yorumla
+1 yılStajyer de olsanız belli bir miktar para almanız gerekir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİş te öğreniyor olsan emek var. Bedava da neymiş. Patronun karakteriz.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılburada çalışırken bi yandan da iş bulmaya çalış bence ama burdan da çıkma deneyim önemli çünkü
00 Yorumla
+1 yılBence çok mantıklı bende benzer şeyleri yaşadım deneyim önemli diye düşünüyorum. Zaten normaldede verdikleri fazla bir para değil.
00 YorumlaBilmediğim bir sektör eğer sektörde işler öyle yürüyorsa birkaç ay çalış sonra maaşlı bir reklam firmasına gir derim
00 Yorumla
+1 yılÇalışırken iş araştır malum bu devirde iş bılmak zor kafana uyan bir iş bulursan çıkar bulduğun işe girersin sonuçta ordada kendini geliştirirsin
00 Yorumla
+1 yılEğer ileride para kazandıracak ise hayır değilse çalışma
00 Yorumla
+1 yılHerkes evet diyecektir ama bence hayır
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılbedava çalışmak enayilik tabi
00 Yorumla Kızlar Bir Adım Öne konusunda 498 cevap paylaştı. Amaç geliştirmekse değil tabi
00 Yorumla
+1 yılMezunsun sen ne stajı? Firmalar iyice azıttı
00 Yorumla
+1 yılyapma ya yazik gunah sana
00 Yorumla
+1 yılçokta iyi yapıyorsun gayet zekice
00 Yorumla
+1 yılKazanacağın mesleğe bağlı
00 Yorumla
+1 yılDeğil boş ver geliştir kendini
00 Yorumla
+1 yılYok geliştirir bende çok çalıştım bedava.
00 YorumlaBence en azından askerî ücret vermeleri gerekir
00 Yorumla
+1 yılEnayilik mi diye soruyor musun
00 Yorumla
+1 yılBelli bi seviyeye geldikten sonra ekmeğini yersin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe kadar süredir çalışıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılenayilik değil de çalıştığın yerin ayıbı sömürüsü
00 Yorumla9 saat
00 YorumlaYani ücretsiz staj bile olmamalı.
00 YorumlaAkesinlikle çok zekice bir davranış
01 YorumlaGeleceğe yatırım
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsan bu işi biraz daha devam et
00 Yorumla
+1 yılEvet enayilik tabi
00 YorumlaLan sen onu bulduğun bile şükür et
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılÇok akıllıca
00 Yorumla Tabi ki değil. Doğru yoldasın tatlım devam
00 Yorumla
+1 yılStajerde olsan emeginin karşılığını almalisin
00 Yorumla
+1 yılenayilik
00 Yorumla
+1 yılyok değildir
00 YorumlaEnayiliğin daniskası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeğil tabiki yolun bahtın açık olsun
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer