Kendimi geliştirmek için ücretsiz çalışmam enayilik mi?

yeni mezun oldum ve bi reklam ajansında stajyer olarak çalışmaya başladım. gerçekten bir şeyler öğrenip kendimi geliştiriyorum ama ücretsiz olması çok kafamı karıştırıyor sadece yemek var yolu da kendim karşılıyorum. bu sektör böyle biliyorum ama sizce bırakıp başka ücretli bi iş mi baksam? ailemle yaşıyorum bu arada onlarda iş bulmamı bekliyorlar artık galiba kafam çok karışık
Kendimi geliştirmek için ücretsiz çalışmam enayilik mi?
Cevapla