arkadaşlar ben liseden hemşirelik mezunuyum ve sınava çok az kaldı çalışıyorum heyecanım da yok ama içimde bir korku var atanamazsam nolur diye iki yıl önce mezun oldum iki yıldır özellerde süründüm atanmak ulaşılması çok zor bir hedef mi? bana moral verin nolur :( kpssde neye ağırlık vereyım? karamsarlığımı nasıl atayım? kendime nasıl güveneyim? :( puanların düşme ihtimali var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
sınava girip yüksek okul da okumaman bunu etkilemiş olabilir mi bunlar ilerde liseden memurluğu kaldıracak
neyse sağlık meslekte bildiğim kadarıyla 2-3 sınıfta staj işleriniz var uygulamalı eğitim işi babamdan biliyorum
sağlık meslek lisesi sağlık memurluğu menzunu biz matematik işlerken siz hastanedeydiniz bunu telefi için
matematik ağırlıklı çalış inşallah atanırsın04 Yorumla
+1 yılyahu özelde olup iyi maaşla çalışanlar var.. tabiki devlet iyidir.. Devlet memurunu belli suçlar haricinde kimse işinden atamaz, izin günleri daha fazladır. Ama sen illa devlet olacak diye takma derim.. İnşallah atanırsın ablam da hemşire o da girecek sınava.. Ama şuanki işi de gayet iyi.. Allah hayırlısı ne ise onu nasip etsin
01 Yorumla
+1 yılbende ATTyim bende atanamadım yarın ihtiyaçın tarih kampı mı ne var ya ona gidicem kendimde coğrafyaya çalışırsam belki diyorum. Aslında zor değil bizim şansızlığımız bakan değişti bu çok fazla alım yapmadı o yüzden senin puanın kaçtı?
07 Yorumla- +1 yıl
bende 73 aldım ama atanamadım kaç mezunusun ve nereleri tercih ettin
- +1 yıl
hyır müzezzinoğlu oldu ya eskisi çok güzel alım yapıyodu en azından sözleşmeli yapıyodu daha çok kişi alıyodu. Ondan bahsediyorum
- +1 yıl
bizimkide en son 74 de kaldı neyse bunda yaparız inşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılüniversite mezunları boşta kalacak sizin yüzünüzde atamanızın hiç olmaması lazım aslında, çok tembelsin heralde bir 70 alsan atanırsın hala atanamıyom diye ağlıyonuz ya kır dizini ders çalış.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu işin içindeyim şekerim ebeyim bende. Kimsenin bana bisey ögretmesine gerek yok meslegimi seçerken atama puanlarını çok fazla araştırdım, daha fazla çalışman gerekiyor demekki edebiyat okuyan adam 90la atanıyo oda aglıyo siz 70 80le atanıyonuz lisans mezunu olmadan bide sizde aglıyosunuz.
- +1 yıl
iyi o zaman ebeysen daha iyi bilmen lazım bizim puanlar da sizin gibi 50lerde olsaydı ben de senin gibi rahat olurdum mesleğime başlayınca puanlar gayet düşüktü ben 70 ile atanırım diye bklerken 78le kapattı ve bu dönemde herkes kendini düşünür beni lisans mezunu alımları ilgilendirmez bana 78 almak zor değil ama iki sene boyunca açıkta kaldığım için sınavdaki güvenimi yitirdim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
9Cevap
Güzel insan korkma bize hemşire de çok lazım Dr de ama sistem o kadar pis ki anlam vermek çok zor.
02 Yorumla
+1 yılbnde lise mezunu hemşireym. kpss ye giricem keşke lisans okusaydım
03 Yorumla- +1 yıl
paremdk olarak atansan onlar dha düşük puanla atanıyor.
Gizli Üye(25-29)+1 yılbenim bölümümde atanmak kat kat daha zordu sağlık alanı gene seninki gibi 81 il var hepsindr kaç tane üniversite var sadece iki üniversite benim bölümümden bir kişi alacaktı Allah şahit o kadar çalıştım ki ikisine de başvuru yaptım ikisindr de tek asil aday bendim o yüzden atanmak hiçbir zaman zor değil ben buna inanmıyorum bu sadece bahane kafama uyan yere evraklarımı da verdim çağırmalarını bekliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAkpye üye ol atanirken vesikalik fotografini basi kapali cektir emin ol atanirsin baska turlu atamazlar seni
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılValla artik herkes kendi adamlarini atiyor
+1 yılSaglik sektöründe her zamam ihtiyac vardır illaki atanirsin
03 Yorumla- +1 yıl
Anladım. Atanirsin ama ya umudunu yitirme. Dua et ♡
+1 yılSen bir şekilde atanırsın üzülme birde bizi düşün üniversite mezunu ve 85 puan alman gerek. Hangisi daha kolay sence
03 Yorumla- +1 yıl
sen atanırsın kardeşim rahat ol
Valla hemşire ler çok kolay atanıyor 55 giren biliyorum
09 Yorumla
+1 yılbizlerden düşük puanlarla atandığınız kesin. inşallah olur.
01 Yorumla
+1 yılkendine güven dicem ama nafile
bu devirde torpıle bakıo hersey bacım malesef :/03 Yorumla- +1 yıl
hiçte torpile bakmıyo içini rahat tut artık her şey sitem üzeri kazandınmı iş biter ama türkiyedede eğitim sistemine tecavüz edilmiş buda işin gerçeği
l*n en kolay hemşireler atanıyo tembel tenekemisin al bir 80 yeterde artar bile :D
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılünv gidenler boşamı gidiyo... özelde takıl , sürücü kurslarınada gidersin..
11 Yorumla
+1 yılBos ver ya atanamazsan da kocaya varirsin :)
11 YorumlaBoşver atanıp ne yapacaksın.
03 Yorumlaatanırsın rahat ol ya :)
01 YorumlaKpss kaç istyor?
05 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Atanamayan gariban bir hemşireyim :( atanmak çok çok mu zor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar