Atanamayan gariban bir hemşireyim :( atanmak çok çok mu zor?

arkadaşlar ben liseden hemşirelik mezunuyum ve sınava çok az kaldı çalışıyorum heyecanım da yok ama içimde bir korku var atanamazsam nolur diye iki yıl önce mezun oldum iki yıldır özellerde süründüm atanmak ulaşılması çok zor bir hedef mi? bana moral verin nolur :( kpssde neye ağırlık vereyım? karamsarlığımı nasıl atayım? kendime nasıl güveneyim? :( puanların düşme ihtimali var mı?
Atanamayan gariban bir hemşireyim :( atanmak çok çok mu zor?
Cevapla