Açıktan ve uzaktan Tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik okumak istiyorum sizce bu bölüm güzel bölüm mü önü açık mı?

Biraz konu hakkında bilgilendirir misiniz?
Açıktan ve uzaktan Tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik okumak istiyorum sizce bu bölüm güzel bölüm mü önü açık mı?
Cevapla