21 yaşında üniversiteye hazırlanıyorum ve çok utanıyorum bu durumdan. Ne yapmalıyım?

21 yaşında belirli nedenlerden dolayı uniye gitmedim hem kararsızlık hem bazı nedenlerden ötürü hedefim psikoloji okumak sizce değer mi? Bakıyorum tıp okumak isteyen öğrenciler bile 2 3 sene mezuna bırakıyor 26 27 28 yaşında mezun olacaklar bazıları 30 insanlar bunu belki de bu kadar kafaya takmazken ben gef kalmış hissediyorum ve diğer insanlar gibi olamadığım için olmayan özgüvenim daha da azalıyor napicam bilmiyorum ama tek bildiğim o mesleği yapmak istediğim benim gibi ailesi yarim çocuklara gençlere bir psikolog değilde bir abla anne olabilmek
21 yaşında üniversiteye hazırlanıyorum ve çok utanıyorum bu durumdan. Ne yapmalıyım?
Cevapla