Sınavı kazandım ama 20 yaşında üniversiteye gideceğim bu beni içten içe çok üzüyor ne yapmalıyım?

Çok canım sıkkın

Sınavı kazandım ama 20 yaşında üniversiteye gideceğim bu beni içten içe çok üzüyor ne yapmalıyım?
Cevapla