Açıköğretimden adalet okuyorum hukuk için dgs ye girsem ve kazansam, kaçıncı sınıftan başlarım?

Bilgisi olanlar cevaplasın lütfen. Bu arada hukuk artık 5 yıl bu bilgiyi de vermeden geçmeyeyim. (Açıköğretim adaletten hukuka geçiş 2022 den sonra kaldırılıyormuş. Yani bu yıl adalet bölümüne girenler hukuka geçiş yapabilir ama bu yıldan sonrakiler değil.)
Açıköğretimden adalet okuyorum hukuk için dgs ye girsem ve kazansam, kaçıncı sınıftan başlarım?
Cevapla