tabi ki hukuk siyaset ve kamuyu herkes okuyor kpss de gözünün yaşına bakmazlar ister odtü ol ister hakkari kamu herkes eşit şartlarda yarışır kpss de ama hukukta öyle bir şey yoktur baktın devlet olmadı özelde avukatlık yaparsın ve Ankara üniversitesi olduğun için yani etiketin çok olduğu için büyük işler yaparsın..
013 Yorumla
Soran+1 yılsayısaldan kazanabilir miyim sence ankarayı
Soran+1 yılmatematik beni çok zorlar ama iyi denecek kadar var yani. feni de yaparım öyle böyle yani çalışırsam. sözeli çok severim edebiyatı tarihi ama biraz aile biraz da sayısaldan puan kasabilmek için sayısal seçtik.
Soran+1 yılyani gibi gibi de çok bilgim yok şu sistem hakkında. değişti bişiler oldu. bu sözel derslere nasıl hazırlanıcam ben 11-12 de edebiyat coğrafya falan görmüyoruz biz.
Soran+1 yılikisini de derken :D
Soran+1 yıldaha 1 sene daha var benim :D
Soran+1 yılşimdi sen bana hangisini tercih ediyosun beynim sulandı. sayısal bölümünden bir meslek seç mi yoksa sayısaldan hukuka hazırlan mı :D
Soran+1 yılbazı yerlerdeki tıp fakülteleri tutar benim. ama idealler hedefler işte :)
Ankara hukuk hedefimdi :( marmara oldu. Odtüde siyaset bilimi ve kamu yönetimi yazcktm ama rehberlikçiler vazgeçirdi velhasıl sen hukuk hedefle hemde Ankara hukuk hedefle zirveye oyna ama o gelmiyosa odtüye git ! Umarım başarırsın
110 Yorumla
Soran+1 yılaynen ya fen lisesinden hazırlanacam ikisine de Ankara hukuk ya da galatasaray düşünüyorum bol bol edebiyat coğrafya kasmam gerekecek ama başarırım inşallah
Soran+1 yılyapma be :)
Soran+1 yıltm'den puan istediğim fakültelere yetmezse diğer seneyi bekleyip mf den mi girmem lazım sınava o da var dimi
Soran+1 yılya tercih yaparken hukukla mühendisliği aynı listeye yazamam zaten diyorum tm sınavına girince hep tm bölümleri yazmam gerek. istemediğim biri gelirse diye
Soran+1 yılinşallah ya moral verdin az da olsa çok sağol :)
+1 yılAnkara Ünv. hukuk fakültesi çok iyi her yönüyle. Hukuk seçmelisin.
03 Yorumla
Soran+1 yılsayısalcıyım ben sence sayısaldan çıkar mı bana orası :)
- +1 yıl
Eşit ağırlık derslerine biraz calışırsan neden olmasınki :)) kendine inan yaparsın :D
Soran+1 yılaslında sayısaldan daha çok seviyorum şu sözel dersleri ama ah ailem ah ailem hayatımı yaktılar :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Siyaset bilimi okuyan birisi olarak söylüyorum ikisinin çok farkı yok yine olsa aynı bölümü seçerdim fakat önceliğin hukuk olsun
26 Yorumla
Soran+1 yılhukuk siyaset bilimini kapsıyor diye biliyorum ama siyaset bilimi hukuğu kapsar mı o mesele
Soran+1 yılanladım. ya aslında ben birine gidersem birine üzülürüm diye çok karıştırıyorum bu olayı. yoksa yazıcan işte 2-3 hukuk illa biri gelicek
Soran+1 yılişte orda terettüt ediyorum ben de
- +1 yıl
Merhabalar ben de hukuk okumak isteyenlerdenim ama siralamam yetmedi hukuk da Siyaset da yazdım odtü geldi ama pişmanım sanki burada mutlu olacağım i zannetmiyorum ne yapmalıyım yatay geçiş ile İstanbul üniversitesi siyasal bilgiler mi yoksa İnönü hukuk mu hukuk olarak puanım yetiyor ayrıca bana burs çıktı yatay geçiş yapsam kesilir mi seneye ayrıca şimdi daha burada okumasam gitsem universiteden yatay geçiş yapabilir miyim hangi bölüm daha sakin ve ben kişilik olarak dobrayim neyse onu kişinin yüzüne vurmaktan kacinmam. samimi sicakkanli sakin bir hayat istiyorum ne yapmalıyım cevabinizi bekliyorum
illa bu konuya gireceksen hukuk daha mantıklı geliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhukuk tabiki zaten hukuk bunların kapsamı hukuk oku istersen siyasetçi ol istersen dilini geliştir diplomat ol
02 Yorumla
Soran+1 yılvalla ne bilim ben fen lisesindeyim yani biraz da aile zoruyla geldm buraya çocukluktan beri savcı hakim avukat diplomat olmak istedim. bu yaşıma geldim kararım değişmedi. gidip mühendis olsam üzülecem aklım hukukta falan kalcak son olarak hukuka gitmeye karar verdim mutlu olacağım işi yapıcam.
Cevap sahibi+1 yılmantıklısı o zaten istediğini yap severek oku
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yıl2 si de oku oku bitmez :D
02 Yorumla
Soran+1 yılhiç biri bitmiyor kardeşim :) bir bu ikisi değil :D
- +1 yıl
Haklısın :D
+1 yılHukuk.
03 Yorumla
Soran+1 yılneden peki
- +1 yıl
Avukat olursun savcı olursun hakim olursun milletvekili filan diğer bölümlerin tüm iş alanlarını kapsıyor yanii :)
Soran+1 yılyani haklısın :)
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılODTU Kamu yönetimi.
113 Yorumla
Soran+1 yılneden peki odtü nün havası var diye mi yoksa o bölüm daha iyi diye mi
Cevap sahibi+1 yılHukuk okuyarak avukat olursun ama o kadar çok avukat var ki ben olsam tercih etmem. Kamu yönetimi daha iyi önü açık ve evet ODTU nün adı yeter.
Soran+1 yılkamu yönetimi okursan partiye falan girersin belediye başkanı adayı falan olursun diyosun yani
Cevap sahibi+1 yılTabi ki her anlamda önün açık. Kaymakamlıktan başlarsın. Tabi siyasete ilgin varsa.
Soran+1 yılvar tabi solcuyuk :D
Cevap sahibi+1 yılZaten ODTU yü tercih etmenden anlamıştım :). Yol senin devam. Ülkeyi kurtarma yolunda emin adımlarla ilerle. 20 sene evvel cemaat yargı eğitim vs yi almak için adamlar yetiştirdi bizde şimdiden başlayalım ki ilerde temizleyelim bu pislikleri :))
Soran+1 yılo değil de ben sayısalcıyım nasıl yapcaz
Cevap sahibi+1 yılOlsun ne farkeder. Biraz sözel çalış yeterli zaten.
Soran+1 yılsözelim iyi zaten benim sayısalı zorlana zorlana afedersin ıkına ıkına yaparım ama zamanında babamın doktor olmamı istemesi hayalleriyle fen lisesi yazdım. ben gibi çok arkadaşım var inşallah başarırız ya :D
Cevap sahibi+1 yılİstek varsa yaparsın. Sadece azmin olsun çalışmana bak.
Soran+1 yılşimdilik günde 2-3 saat çalışıyorum yazılılarım da iyi yani
Cevap sahibi+1 yılO zaman sıkıntı yok evam et. :)
Soran+1 yıleyvallah kardeşim sağolasın
hukuk
07 Yorumla
Soran+1 yılnedeni?
Soran+1 yılherkese söylüyorum sana da diyeceğim ben sayısalcıyım. sayısaldan bu bölümleri istiyorum. ona göre bir düşün bu bölümlerden başka da önerebilirsin ama sence sayısaldan hukuk daha mı olur yoksa hiç uğraşma mı diyosun edebiyatla falan
Soran+1 yılben sadece 9-10 da gördüm bu dersleri 11-12 konuları nasıldır ki hiç bilgim yok kaynak kitabım var arada değiniyorum ama sizce nasıl
Soran+1 yılben çok büyüttüm herhalde kafamda. sayısaldan zor sanıyordum hukuk kazanmak ama araştırdım öyle olan çok bir de bizim fen lisesi hep tıp için mühendislik için uğraşıyor hocalar bizle yani sıkı tutuyolar öğrencilerinin çalışmalarını
hukuk tabibi
00 Yorumla
+1 yılTabikide hukuk
04 Yorumla
Soran+1 yılsebebiyle belirtir misin?
- +1 yıl
Siyaset bilimi çok boş bir bölüm önüne gelen okuyor bu bolumu okucaksan dıgerlerın fark atman lazım dil bilicen ıyı bır unıde okucan calıskan olucaksın
Soran+1 yılçalışırım ama inek değilim. hep kapasiteme göre geldim bu günlere.
- +1 yıl
O zaman hukuk oku siyaset bilimi okuyupda boş boş oturmaktansa avukat ol
+1 yılhukuk oku
01 Yorumla
Soran+1 yılnedeni?
+1 yılKazandın mı?
00 Yorumla
+1 yılkamu
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar