Teknoloji mühendisliği 1. Sınıfım 4 kız 18 erkeğiz sınıfta genelde erkekler mi mühendislik okuyo yoksa bizim sınıf mi böyle?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olur tabiki, neden olmasın. Benim bir sürü mühendis arkadaşım var. Çalışıyorlar. Çok da başarılılar, hatta bir çoğu biz erkeklerden daha başarılılar. Çünkü daha ince düşünül sabırla olaya yaklaşıp çözüm üretebiliyorlar. Sen de onlardan biri olacaksın. Çalışmaya devam et. Yaptığın işi sev. İşini severek yap. Azimli ol. İşinde en iyisi ol. Çıtayı yüksek tut hep. Geleceği kadınlar yönetecek unutma. 👍🌸😎
26 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürlerrr🤗
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılçocukluktan beri yetiştiriliş şekliyle kaynaklanıyor bu ya. erkekler genelde "lazım olur evlat, öğren bunu" denerek her şeye dahil edilebiliyorken kız çocukları bunlardan bi haber oluyor. ama neyse ki devir değiştikçe bu sistem kırılıyor. ben de mühendisliğin bana göre olduğunu düşünmeyenlerdendim, şimdi endüstri mühendisliği hazırlık öğrencisiyim :))
01 Yorumla- +1 yıl
Hem yetiştirilme tarzı hem de ilgi ile alakalı bence. Yani mesela ben Bilgisayar Prog. okudum sonra İstatistik bölümüne yükselttim ama çok fazla üzerinde duramadım şu an unuttum neredeyse tabi benim de tembelliğim var. Senin bölümünle de yakınlık var. Belki sen benden çok daha iyi olacaksın kim bilir. Ama ilgi duymak ve sınavla da alakalı bir durum
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBazi muhendislikler calisma ortami olarak hanimlar icin pek cazip degil. Makina, insaat, elektrik müh. gibi fabrika ve ya santiye ortamlarinda calisilacak muhendislikler tercih edilmez haliyle. Ama tekstil, mimarlik, kimya mühendisliklerinde hanimlar erkeklerden fazladir.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
30Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılBizim fabrikamızda çok kadın mühendis var gadası
00 Yorumla Olur neden olmasın ki diplomasının içi dolu olsun hakkını versin bir kadın her meslekte var olabilir
10 Yorumla
+1 yılKim demiş bunu? Böyle bir şey var da biz mi bilmiyoruz? Yanlış bir kanı. Her meslekte kadınların yeri vardır.
00 Yorumla
+1 yılElbette ki olabilir. Hatta çok da güzel olur. Erkek egemenliğinin yoğunlukta olduğu bir alan da mühendislik. Bu yavaş yavaş kırılıyor.
00 Yorumla
+1 yılMühendislik daha arka plan bir
meslek daha teknik bir alan. Kadınlar az tercih ediyor evet.00 Yorumla
+1 yılGenelde erkekler okuyor gibi bir önyargı var. Bunu önyargıyı yenmekte kadınların elinde.
00 Yorumlayani genelde öyle ben kocaelinde otomotiv okurken bizim sınıfdada 1 tane kız vardı
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 303 cevap paylaştı. Neden yapamasın ki? Kadın bir çok mühendis var. Yeter ki iste gerisi halledilir 🤝
00 YorumlaHep böyle Türkiye'de. kanka dikkat edin size bişey olmasın 😂😂
00 YorumlaOlur kız az bölümlerden mühendislik erkekle olmaya çalışmaya alışırsın
00 YorumlaBurada daha çok kız mühendis gördüm, sınıfları bilemem. Bu arada kadınlar gününüz kutlu olsun 💐
00 Yorumla
+1 yılMühendis kız az bende inşaat muhendisiyim takma kafana ✌
05 Yorumla- +1 yıl
@Mehmet314 aynen ilk senem
- +1 yıl
https://civilengineeringbible.com/ bu siteye üye olup bakmanı öneririm arkadaşım ücretisizdir bende yeni ekşfettim Downloads kısmında size sınavda soracakları şeyleri excel tabloları ile hesaplamayı gösteriyorlar. Yani sen verilen değerleri girdiğinde sana statik hesap sonuçlarını veriyor. Ayrıyetten spesifik olarak kurslar da var pdf şeklinde. Eğitim hayatında işine yarayacağına inanıyorum :)
- +1 yıl
@Mehmet314 çok sağolun 👍
+1 yılGenelde erkekler ama böşüme bağlı
Mesela kimya müh. genelde kızdır10 Yorumla
+1 yılBizde 2 kız, 78 erkek vardı... =)
10 YorumlaNiye olamasın ya bir sürü kadın mühendis var
10 Yorumla
+1 yılBizde 25 kız 22 erkek vardı
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. Genelde erkekler daha merakli muhendislige
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbölüme göre değişir ama 4 kesin
10 Yorumla bölümüne göre değişiyor
10 YorumlaOlur hemde çok yetenekli olabilirler
00 YorumlaKadın her alanda olmali
00 YorumlaKızlar da mühendis olabilir
00 YorumlaKızlar genelde mimarlık okuyor sayisalda
00 Yorumla
+1 yılGenelde böyledir teknik olduğu icin
00 YorumlaBu ülkede mühendislikte ölü ki. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🥺
00 YorumlaKadınlara en cok yakısacak mesleklerden biri
10 Yorumlaolur
10 YorumlaOlabilir
10 Yorumla
+1 yılOlur.
10 Yorumla
+1 yılyoo olursun
10 YorumlaOlabilir olmayacak bi sebep yok
10 Yorumla
+1 yılOlabilir
10 Yorumla
+1 yılGenelde öyle
10 YorumlaLisede sınıf 18 kız 6 erkek tik
10 Yorumla
+1 yılGenel öyle
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılElbette olabilir neden olmasın.
00 Yorumlaolur yakışırlar
00 YorumlaElbette ki olabilir.
00 Yorumla
+1 yılNe mühendisliği?
10 Yorumlaolamaz
10 Yorumla
+1 yılyani olabilir..
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer