Okumak yerine çıraklık yapmak milyon kat daha akıllıca değil mi?

a q 16 yıl okuyorsun, eğer çok çok iyi bir üniversiteden mezun olmadıysan işsiz kalıyorsun, işini alabilmek atanabilmek için bir sürü gereksiz snava daha giriyorsun bir sürü gereksiz uğraş veriyorsun. o emekler yerine bir işe çırak olarak girseydim? ya hiç değilse ilkokul bitince mesela, olum çok iyi olurdu. 25 yaşında biri üniversiteden mezun olunca işe başlasa ortalama 5 k geliri olur, ama okul yerine herhangi bir işe çırak falan olarak gien biri 25ine geldiğinde kendi işini kurabilir artık ve geliri kat kat fazla olur. Okumak boş iş ya dimi :(
Okumak yerine çıraklık yapmak milyon kat daha akıllıca değil mi?
Cevapla