Kız kardeşim tercihinde kız lisesi çıktığı için liseye gitmek istemiyor. Ne yapacağız?

Merhaba geçen ilk nakil işlemini yaptık okul seçimi kız lisesi çıktı ve gitmek istemiyor 2. Nakil işlemi yaptık okula almamışlar kız lisesi kaldı şimdi oraya gitmem diyor naklini nasıl aldırabilirim puanı çok düşük LGS den 199 almış
Kız kardeşim tercihinde kız lisesi çıktığı için liseye gitmek istemiyor. Ne yapacağız?
Cevapla