
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılİstanbul Ankara İzmir gibi daha büyük şehirden geliyorsan biraz sıkıntı yaşayabilirsin. Onun dışında ulaşımı falan kolaydır. İnsanları biraz gariptir ama idare ediyoruz :D
16 Yorumla
Soran+1 yılAnkaradan geliyorum. Umarım kolayca alışalbilirim
- +1 yıl
Eğlence olayına çok düşkünsen biraz sıkıntı oluyor alkollü mekanlar sınırlı sayıda olduğu için birde akşam belirli saatten sonra kimse kalmıyor sokakta
Soran+1 yılÇok da şart değil onlar ya. Bakalım. Teşekkür ettim
- +1 yıl
Eyvallah yeni geliyorsan takıldığın yerde sorabilirsin :)
Soran+1 yılTamam bir sorun olursa sorarım teşekkürler :)
- +1 yıl
Rica ederim :)
En İyi Cevaplar

eru eem nasıldır? Erciyes Üniversitesi akademik olarak oldukça başarılı bir üniversite. Çok başarılı akademik makaleler, çalışmalar çıkardığını görüyor ve takdir ediyorum. Sosyal açıdan Kayseri'nin zayıf kaldığı herkesin malumu, sanki bu zayıflığı akademiksel çalışmalara yönelerek kapatmışlar.
Tabii bu tamamen kişisel yorumum. Erciyes Üniversitesi'nde okuyan tanıdıklarım eğitim açısından hiç sıkıntı çekmiyorlar ama sosyal aktive eksikliği de kanayan yaraları olmuş durumda. Gelelim senin bölümün ERU EEM'e, hemen sana bölüm hakkında bilgi vereyim.Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği (ERU EEM)
Öncelikle ERU EEM, köklü bir fakülte internet sitelerinde 'Neden ERÜ EEM?' diye sormuşlar ve yanıtlarını oldukça tatmin edici şekilde vermişler. Seninle paylaşmak istiyorum bu yanıtları. -En iyi laboratuvar ve atölyelere sahip olma iddiaları var. Yıllık 20 üzeri öğrenci organizasyonu , hayata geçirilen projeler ve daha fazlası...-Uzman kadrolarına güveniyorlar.
-Her yıl ortalama 10 proje ile çalışmalarına devam eden, yenilikçi, TÜBİTAK, SAN-TEZ, BAP gibi işbirliği anlayışı içerisinde uzman kadro bölümlerinde hizmet vermekte ve ülkemize, üniversiteye, öğrencilere fayda sağlamaktalar.
- Her yıl 20 üzerinde öğrenci aktivasyonu düzenleniyor.
Bölüm misyonları ve vizyonları da beni çok etkiledi.ERU EEM misyonu
Bir mühendislik probleminin çözümünde, disiplinler arası işbirliği ile gerçekleştirilebilecek bir sitem tasarım sürecinin değişik kademelerinde etkin rol üstlenen, eğitimi boyunca edinmiş olduğu matematik, fen ve mühendislik bilgilerini, ülkemiz kamu ve özel sektör kuruluşlarının özellikle AR-GE birimlerinde deneysel ve uygulama bazında gerçekleme becerisine sahip, hayat boyu öğrenme felsefesi ile Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanındaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edip, bu gelişmeleri toplum ve insanlık çıkarlarını mesleki etik kurallarını gözeterek çalıştığı kuruma yansıtma misyonuna sahip mühendisler ve ulusal ve uluslararası üniversite ve araştırma kurumlarında çalışma yeterliliğine ve alt yapısına sahip, etkin iletişim için yazılı, sözlü ve temel bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanabilme becerisine sahip, araştırmacı mezunlar yetiştirmek.
ERU EEM vizyonu
Elektronik mühendisliği alanında uluslararası düzeyde özgün araştırmalar yapan, uyguladığı sürekli gelişen eğitim sistemi ile üstün nitelikli Elektrik-Elektronik Mühendisleri yetiştiren, ürettiği bilimsel ve teknik hizmetlerle toplumsal gelişime katkı sağlayan ve nitelikleri ile saygınlık uyandıran seçkin bir bölüm olamaları.
Gördüğün üzere etkilenmemek elde değil. Bölümün de üniversiten de çok güzel. Kolay gelsin. :)10 Yorumla
Ben kayseride bu sene 1. Sinif elektrik elektronik muh olucam gecen sene hazirliktan dolayi ben meliksahtayim ve seneye erciyese gecmek icin ugrasicam okul cok iyi arastirmistim surekli denetimde ve surekli donanimsal olarak guncel tam bir univerdite havasi var zaten
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzelmiş. Teşekkür ederim
Mühendis'im ama elektrik değil bence iyi kardeşim yolun acık olsun.
11 Yorumla
SoranEyvallah teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
birader deli gibi elektrik mühendisi arıyor sektör (imza yetkisi olan) ama bölümün zor birde herkes çalışkan oluyor sizde anlamadım :)
17 Yorumla
Soran+1 yılValla herkes o bölümde okuduktan sonra aç kalmazsın falan ama zor biraz çalışmak gerek diyor da hiç çalışkan değilim ya alakası bile yok bakalım artık belki üniversitede zorluktan dolayı çalışmak zorunda kalırım ondan çalışkan biri gibi görünürüm ben de :D
Soran+1 yılİnşallah benim de 3ün üstünde olur ne diyeyim. Bakalım kısmet artık ben de o yüzden yazdım önü açık bir de sevdiğim bir bölüm diye ama hayırlısı
Soran+1 yılBilmem bana güzel geliyor fizik de en iyi dersimdi zaten zevkli oluyor bence
Soran+1 yılEyvallah :)
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 525 cevap paylaştı. Aga herkes mühendislik okuyor başka meslek seçseydim keske
21 Yorumla
Soran+1 yılGünümüzde malesef herkesin okumadığı bir meslek kalmadı herkes o kadar kolay üniversite kazanıyor ki yapcak başka bir şey yoktu malesef
+1 yılErciyes gecmis olsun hocam. Insaat okuyorum erciyeste bende.
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden erciyes kötü mü?
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnkara'nin hangi ilcesinden geliyorsun?
025 Yorumla
Soran+1 yılKeçiören
Cevap sahibi+1 yılOha hangi liseden
Soran+1 yılAbdullah-Mürşide Özünenek A. L sen?
Cevap sahibi+1 yılIyiymis :D 12. siniftan mi yoksa mezun muydun
Soran+1 yılMezun bu 2. senemdi
Cevap sahibi+1 yılSeni tanima ihtimalim yuksek aslinda
Soran+1 yılOlabilir belki ben de seni tanıyorumdur. Ama nasıl olacak ikimiz de gizliden yazmışız :)
Cevap sahibi+1 yılEvet :) gecen sene hangi dershaneye gitmistin :)
Soran+1 yılA. eğlence sınav. İsmim Oğuzhan. Mezun olduğum sene 2tane Oğuzhan vardı zaten ki diğeri benden 2yaş büyüktü eğer tanıyorsan hangimiz olduğunu çıkarman çok zor olmayacaktır :)
Cevap sahibi+1 yılYakinmisiz ama tanimiyorum sanirim :)
Soran+1 yılSenin isim neydi :) Sen de mi aynı okulda okudun?
Cevap sahibi+1 yılHayir :) ama ortam olarak ayni yerdeymisiz
Soran+1 yılNasıl yani :)
Cevap sahibi+1 yılYani ayni bolgedeymisiz :)
Soran+1 yılAnladım. O zaman düşük bir ihtimaldi zaten tanıyor olman :)
Cevap sahibi+1 yılSanirim :)
Soran+1 yılNeyse sen de mi erciyestesin :)
Cevap sahibi+1 yılEvet :)
Soran+1 yılHmm hangi bölüm :)
Cevap sahibi+1 yılIibf :)
Cevap sahibi+1 yılSiyaset bilimi ve kamu yonetimi
Soran+1 yılTebrikler hayırlı olsun :)
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim seninde :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
bölüm iyide okul için aynı şeyi söyleyemicem
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünü kazandım görüşleriniz neler, nasıl sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 