Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünü kazandım görüşleriniz neler, nasıl sizce?

Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünü kazandım görüşleriniz neler, nasıl sizce?
Evet arkadaşlar bu sene Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği (ERU EEM) bölümünü kazandım bu konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir? Mühendis olanlar özellikle de elektrik mühendisi olanlar görüşlerini iş imkanlarını mesleğin iyi ve kötü yanlarını kayseride veya erciyes üniversitesinde olanlar da şehir ve üniversite hakkındaki görüş ve tavsiyelerini bildirirlerse çok memnun olurum. Yardımcı olur musunuz?
Erciyes Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünü kazandım görüşleriniz neler, nasıl sizce?
Cevapla