Çok çalışarak isteyerek, Torpilsiz ve referans olmadan Savcı olmak mümkün müdür?

Üniversitede okul birincisi olursak kendimizi çok geliştirirsek Hakim ve savcılık sınavında çok iyi bir derece yaparsak Savcı olabilir miyiz? Hedefim Ankara veya Hacettepe hukuk okumak mezunum Yks 2022'ye hazırlanıyorum. Bazilari iyiysen korkma olursun diyor bazıları torpilsiz imkansız diyor bazıları her ağızdan çıkana inanma çalışırsan istersen olursun diyor vb.. Sizin görüşleriniz nelerdir? Çok olmak istiyorum gece ruyalarima bile giriyor , Odamın her yerine cumhuriyet savcısı yazıyorum araştırıyorum.. Kanımda dökülse o koltuğu makamı çok istiyorum..
Çok çalışarak isteyerek, Torpilsiz ve referans olmadan Savcı olmak mümkün müdür?
Cevapla