Geçen yıl 350 aldım bu yıl da 300-340 arası gelecek yine istediğim bölüm istediğim üniversiteyi kazanamadım.
İstediğim bölüm Akdeniz gastronomiydi.
Kazanınca da kafamda böyle bir strateji kurmuştum. Üniversite okurken bir yandan çalışıp para kazanmak iş hayatina kendimi atmak tecrübe kazanıp üniversiteyi bitirince en azından açıkta boşlukta kalmamak. Ege , ve özellikle Akdeniz çevresini tercih etme nedenim turizm gelişmiş bu sektörde hem iyi para kazanacağımi düşündüm hemde daha kolay iş bulacağımı kendimi geliştireceğimi düşündüm. Mantikli bir şekilde bakarsak , ülke bu ülke de en iyi para ya hayvancılık ya tarım ya da turizmle elde edilir. Şu anlık potansiyel bunlarda. 10-20 yıl daha ne sanayinin nede teknolojik gelişmelerin ülkede ilerleyeceğini hiç düşünmüyorum.
Evet köyde yaşıyorum çiftçilik yapıyoruz ama dönüm alan az kazandığın para bir yıl boyunca yetmez ve bir ömür boyu bu işle uğraşmak zor.
Bir yan gelir olarak cidden çok güzel bir gelir ama ana gelir olarak düşünülmesi pek mantıklı bana gelmiyor. Ha böyle dönüm olarak ciddi bir şekilde olsa kesinlikle bu işi yapardım ama maalesef böyle değil. 20 yaşındayım kara kara düşünüyorum 🤪 lütfen tamamen okunduktan sonra mantıklı bir cevap vermeye özen gösterin.
İstediğim bölüm Akdeniz gastronomiydi.
Kazanınca da kafamda böyle bir strateji kurmuştum. Üniversite okurken bir yandan çalışıp para kazanmak iş hayatina kendimi atmak tecrübe kazanıp üniversiteyi bitirince en azından açıkta boşlukta kalmamak. Ege , ve özellikle Akdeniz çevresini tercih etme nedenim turizm gelişmiş bu sektörde hem iyi para kazanacağımi düşündüm hemde daha kolay iş bulacağımı kendimi geliştireceğimi düşündüm. Mantikli bir şekilde bakarsak , ülke bu ülke de en iyi para ya hayvancılık ya tarım ya da turizmle elde edilir. Şu anlık potansiyel bunlarda. 10-20 yıl daha ne sanayinin nede teknolojik gelişmelerin ülkede ilerleyeceğini hiç düşünmüyorum.
Evet köyde yaşıyorum çiftçilik yapıyoruz ama dönüm alan az kazandığın para bir yıl boyunca yetmez ve bir ömür boyu bu işle uğraşmak zor.
Bir yan gelir olarak cidden çok güzel bir gelir ama ana gelir olarak düşünülmesi pek mantıklı bana gelmiyor. Ha böyle dönüm olarak ciddi bir şekilde olsa kesinlikle bu işi yapardım ama maalesef böyle değil. 20 yaşındayım kara kara düşünüyorum 🤪 lütfen tamamen okunduktan sonra mantıklı bir cevap vermeye özen gösterin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer