22 yaşındayım işsizim kpssye çalışıyorum çünkü dayım yok tıp kazanmayan üniversite okumasın bence değil mi?

Herkes aile dostunu akrabasını işe alıyor başkasına mobbing uyguluyor 22 yaşındayım işsizim tıp kazanmayacaksanız veya dayı yoksa okumayın.
22 yaşındayım işsizim kpssye çalışıyorum çünkü dayım yok tıp kazanmayan üniversite okumasın bence değil mi?
Cevapla