Kadrolu gardiyanım 18 yaşındayım sizce hem çalışıp hem okuyup tıp kazana bilirmiyim. Ne yapmalıyım?

Sizce kazanırmiyim tıp
Kadrolu gardiyanım 18 yaşındayım sizce hem çalışıp hem okuyup tıp kazana bilirmiyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla