Yurt dışında çalışan arkadaşlarım var. Maaşı Türkiye`ye aktardığınız da kazançlı olduğu doğru ancak orada yaşayıp çalışıyorsanız şartlar hemen hemen aynı Avrupanın gelişmiş ülkelerinde sınıfflandırma daha katırdır
Zevklerine ve yeteneklerine gore secilmeyen bolumler ve girilen işler insanlarda sadece mutsuzluk ve hissizlik yaratiyor. Para için ömür harciyosun. Ve çoğu insan bunu yapiyor. Umarim sevecegin bir işin olur 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
24 yaşında iş hayatına giren biri olarak öyle olduğunu düşünmüyorum. Geç diye düşünmemelisin hiçbir şeye.
Efendim 30 yaşında tıp okumaya başlayan varken sizin ki nasıl geç olsun
birikim yapmak şart değil mi ev araba nasıl alcaz
Gireceğin işte kendini kanıtlar daha iyi maaş alırsın. Onlara da sıra gelir 18 yaşında başlayıp o dediklerine ahip olmayan da var
Türkiye de bu kadar zor dimi şartlar başka ülkelerde de daha iyi yani en azından
Yurt dışında çalışan arkadaşlarım var. Maaşı Türkiye`ye aktardığınız da kazançlı olduğu doğru ancak orada yaşayıp çalışıyorsanız şartlar hemen hemen aynı Avrupanın gelişmiş ülkelerinde sınıfflandırma daha katırdır
fakat orda araba telefon almak daha kolay
Sen ne mezunusun
Ben o yaşlarda atılmıştım üniversite mezunu için 30 a kadar yolu var
çok geç değil mi 30 para biriktiremem ki ama çok geç atılırsam
32 yaşında okulu yeni bitiren var 25 e kadar başlasan yeterli para biriktirip napacaksın herşey zamanla yoluna girer acele edip strese gerek yok.
Bu devir de güzel işe girdikten sonra yaş muhim değil
güzel iş yok ki
Severek yaptiğin iş güzeldir
severek yapacağımız işi bilemiyoruz ki ama her işi deneyimlemek lazım o zaman
Üniversiteyi bitirdigine gore bir bolum secmis olmalisin o bölümude severek sectigini varsayiyorum 😂
hayır sevmeyerek seçtim 😭
Zevklerine ve yeteneklerine gore secilmeyen bolumler ve girilen işler insanlarda sadece mutsuzluk ve hissizlik yaratiyor. Para için ömür harciyosun. Ve çoğu insan bunu yapiyor. Umarim sevecegin bir işin olur 🙏
umarım umarım
Bence geç değil hayallerin varsa hiçbir zaman geç değil
Geç olsun güç olmasın ne önemi var
Yaş 28 henüz atılmadım :D
cidden mi o kadar çok gelecek kaygısı yaşıyorum ki 23 yaşındayım o kadar bunaldım ki hayattan çıkamıyorum içinden
Umurumda değil açıkçası 29 olur 30 olur olur yani hayat bu sağlık olduktan sonra her türlü olur
ailen falan darlamıyo mu calıs diye
Çalışıyorum zaten kpssye
işte ben ders calısmaktan o kadar bunaldım ki, kpss calısmak istemiyorum hiç
İstememekle olmuyor bir şeyler yapmak zorundasın
Onun ideal yaş yoktur bence
erken bile tecrübesiz olduğun için zor iş bulursun
genelde 25 ve üstü ister firmalar
hiç çalışamıcam mı yani
knk bu ekonomide ve bu dönemlerde tanıdığın, torpilin ya da tecrüben yoksa çok zor
herşey çok pahalı devlet nasıl bu kadar fakirleşti ki bizden çıkıyor zaten parası herşeyin
valla keşke yurtdışında yaşama çalışma şansımız olsa ama artık o da çok zor
bi b*k yoluna girdik bakalım...
çıkış yolu yok dimi jdjdjdjdj
knk şanslıysan artık cmdnxmnx bol şans
türkiyede o yaş 30 a cıktı hatta fazlası
nasıl para biriktiricez ki 30 dan sonra başlarsak
birikitirmek kenara kalsın iş bulmak onemlı mıllet artık bırıktırmeyı gectı zaten
işin içinden çıkamıyorum cidden mesela 40 bin tl birikim yapılsa geri kalanı kredi çekilse mantıksız mı araba almak misal
o paraya araba bulursan alırsın paranın degerı yok burada artık
İdeal yaş 23 24
25 ten sonrası çok geç olur dimi
Yani duruma göre değişir
Hayır değil
25 bnceeeeee