Arkadaslar 2 senelik sağlık bölümü okudum 1 hastaneye girdim aynı gün işi bıraktım. Sorumlu beni zor cihaza verdi 3 gün sonra alanda tek kalcan dedi ve ben staj bile yapmadan mezun oldum birde oradaki Dr da sert birisiydi üstüme geldiler bunalım geçirdim aynı gün işi bıraktım ağladım.
Daha sonra başka hastanede babamın bi arkadaşı çalışıyo Şu an beni oraya sokmaya çalışıyo ailem ama ben çalışmak istemiyorum o psikolojiden çıkamadım bunaliyorum çok. Bende dedim başka Üniv okuyayım hani geçici part time tarzi is bakayim gibisine üstüme geliyorlar daha doğrusu babam bişi demiyo dgs yap veya tekrar oku vs diyo annem çok bunaltıyo milletin çocukları nasıl girip calisirmis örnek gosteriyo deliriyorum bende...
ben cidden ruh hali olarak tekrar giremem girersem eğer bişi derlerse gene aglar bırakırım en azından pandemi geçsin öyle gireyim kafasndayım ailemi buna nasıl ikna edeyim güzelce sizce?
Daha sonra başka hastanede babamın bi arkadaşı çalışıyo Şu an beni oraya sokmaya çalışıyo ailem ama ben çalışmak istemiyorum o psikolojiden çıkamadım bunaliyorum çok. Bende dedim başka Üniv okuyayım hani geçici part time tarzi is bakayim gibisine üstüme geliyorlar daha doğrusu babam bişi demiyo dgs yap veya tekrar oku vs diyo annem çok bunaltıyo milletin çocukları nasıl girip calisirmis örnek gosteriyo deliriyorum bende...
ben cidden ruh hali olarak tekrar giremem girersem eğer bişi derlerse gene aglar bırakırım en azından pandemi geçsin öyle gireyim kafasndayım ailemi buna nasıl ikna edeyim güzelce sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aşağılayamaz kimse. Karşılığını ver kovarlarsa kovsunlar en azından. İstifa edince pes etmiş olursun. Ders olmuş olsun.
Karşılık verdim diyelim ki küçücük yerde onlarla yüz yüze bakcaz bana demezlermi hem bişi bilmiyo hem cevap veriyo bide onlar öyle serefsizki gider hastane müdürüne derler zaten babamın arkadaşı ve Müdür kankalar beni kötü gösterirler bilmiyorum ben şu an ise girmek istemiyorum ailem de hep evdesin senin için iyi olur diyor özellikle annem ama özel hastaneler cidden zor ben evrak hazırlarken kan tahlili verdim Dr bile dedi dhaa gencsin kpss çalış dedi
Yok ben genel olarak cevap verdim KPSS çalışman daha iyi olur belki orasını bilemiyorum ama oldu ki çalışmaya karar verdin kuruntu yaparak kendini ezdirme. O ona söyler oradan bu olur şu olur diye düşünerek yaşayamazsın. Hakkını savun, hakaret etmeden düzgünce savun, gerekirse mobing yapıldığına dair şikayet maili atarsın korkutursun gözlerini. Bir sürü yolu var.
Her zorlukta ağlamayın, hayat deniyor buna. Öğren işi.
Hayat bu ailen o kadar okumanın bedelini vermeni istiyor çalışman zorluklara alışman gerekiyor
Özel ler sıkıntı işte sürekli yeni mezunları ezmek istiyo ben şu an girmek istemiyorum yani pandemi azalsin hastaneye öyle giriyim diyorum çünkü dhaa 1 hafta önce çıktım işten o ruh halinden daha çıkmadim gene olumsuz şeyler yasarsam diye istemiyorum :( birde o dediği hastane de bi arkadaşım vardı kız 1 hafta çalışıp istifa etti çok ezip asagiliyolarmis :(
Biliyorum özellikle özel hastane sistemlerinin ne kadar berbat olduğunu nöbetleri saymıyorum bile inan bu pek çok işte de böyle yeni olduğun için de ezilmeye çalışırsın ama bir yerde alışıp tecrübe yaparsan bu değişir pandeminin ne zaman biteceği anonim ailenin desteğe ihtiyacı varsa onlara bunu anlatamazsin
Hayır para falan istemiyorlar ailem biraz kendi ayakların üstünde dur biz senden bişi istemiyoruz hep evde durmak iyi değil açılırsın ise gir diyo annem ozellikle
Haklılar, sen kendini böyle güçsüz duruma sokuyorsun oysa ki ben onlardan güçlüyüm imajıyla çalışmalısın sana haksız yere laf ettilerse sende karşılık vermelisin ki cekinsinler gerekirse ya lan böyle işin falan durumuna getirmelisin yani
Özle hastane mi?
Evet özeller kısa sürede Maz perf bekliyo
Biraz tecrübe edindikten sonra sen onlardan istediğini alırsın. Dayan çalış biraz.
Özel ler sıkıntı işte sürekli yeni mezunları ezmek istiyo ben şu an girmek istemiyorum yani pandemi azalsin hastaneye öyle giriyim diyorum çünkü dhaa 1 hafta önce çıktım işten o ruh halinden daha çıkmadim gene olumsuz şeyler yasarsam diye istemiyorum birde o dediği hastane de bi arkadaşım vardı kız 1 hafta çalışıp istifa etti çok ezip asagiliyolarmis
Ona bakarsan özel olan her yer sıkıntı. Ya kpss ye çalışacaksın ya da özelde çalışıp tecrübe edinip kendini sağlama alacaksın.
Armut piş ağzıma düş
Bu ne beceriksizlik