Bir fabrika beni ön muhasebe elemanı olarak işe çağırıyor. Sizce kabul edeyim mi?

Benim sayısalım çok kötüdür, işlem yapılacaksa kabul etmeyeceğim. Kendim dış ticaret uzmanıyım. Ön Muhasebe elemanı ne iş yapar?
Bir fabrika beni ön muhasebe elemanı olarak işe çağırıyor. Sizce kabul edeyim mi?
Cevapla