Benim sayısalım çok kötüdür, işlem yapılacaksa kabul etmeyeceğim. Kendim dış ticaret uzmanıyım. Ön Muhasebe elemanı ne iş yapar?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kabul et. Kaçırma. Bir yerden başlaman lazım. Özel sektör çok farklıdır. Hiç ummadığın konuda uzmanlaşmakta imkanın çok olacaktır. İşe ilk başlarken seçici olma, ilerlerken seçici ol. Kendini sevdiğin yönde geliştir.

İşe başlangıçta konfor arama, seçici olma. Kurs eğitim sertifika yüksek lisans hizmet içi eğitim vs. fırsatları değerlendir. Gerekirse ücretini sen öde ama ilerle.

Zamanla istediğin konfora kavuşacaksın. Özel sektörde dürüstlük, sosyal yön ve güven çok önemlidir. Kendini nasıl tanıyorsan o yönde ilerleme imkanı bulursun. Bu tamamen senin kişisel yaklaşımın tercihin ve becerilerinle ilgilidir. Her transfere naaşın ve hatta konumun yükselecektir. Başarılar tutkulu kız. 😎🌸
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
Is hakkında tecruben ve bilgin yoksa girme kafayı yedirtir insana o iş ya
05 Yorumla- +1 yıl
neden kü
- +1 yıl
Herseyi rapor edip önlerine sunmak zorundasın en ince ayrıntıya kadar , hata yapma lüksün yok
- +1 yıl
anladım canım
- +1 yıl
Hersey gönlünce olsun hakkinda hayırlısı olsun inşallah
- +1 yıl
amin senin de inşallah 🥰
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı. On muhasebe çıldırtan bir bölüm adama kafa yedirir.. günlük giriş çıkışlar ve alış verirler işlenerek muhasebeye sunmak.
00 YorumlaHesabı zaten PC yapıyor senlik bişey olmaz hesap konusunda fiş fatura girer gelir giderlere bakarsın
00 YorumlaÖnde çalışırsan iyi arada dış işlere de bakarsın çok iyi bnce
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 601 cevap paylaştı.
+1 yılDış Ticaret De benzer işler yapıyor zaten hepsinde illaki hesap kitap var
00 Yorumla
+1 yılSenin adına sevindim. Kabul et ve başla. En azından tecrübe edinirsin. Sana başarılar.
00 YorumlaStok ve envanter kaydı puantaj kaydı bu tarz muhasebecinin işini kolaylayacaksin kaba tabirle
04 Yorumla- +1 yıl
maaş asgariden yukarı çıkmaz mı peki hiç bir zaman
- +1 yıl
nasıl pazarlarm kendimi
Bence etmelisin biraz çalışır tecrübe edinirsin
00 YorumlaBence kabul et kötü iş değil
00 Yorumla
+1 yılSenin kararın
00 YorumlaBi dene yapamazsan bırakırsın
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Bir fabrika beni ön muhasebe elemanı olarak işe çağırıyor. Sizce kabul edeyim mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
