Sabah 8'den beri ders çalışmak için konsantre olmaya çalışıyorum, ne yapmalıyım?

Oturdum masaya ben laptopa bakiyorum, laptop bana bakiyor, kalem köşeden "abi özledim abi" diyor, a4 kağıtlar hüzünlü, hoca mailden tez noldu diye soruyor...

Şu sıcaklar biteydi iyiydi aklım hep karı kızda 🤭🤭
Sabah 8'den beri ders çalışmak için konsantre olmaya çalışıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla