AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Neden mantıksız olsun. Atik bir beyin. Çocuğum olsa alnından öperim
Ben aynı durumu babamdan istedim babam hoş karşıladı ama akrabalar sürekli kötü yorum yapıyor
Ya kızım bak gelir oraya seni döverim. Baban ne güzel akıllı bir adam. Akrabalarının çekememezliğini sen neden dert ediyorsun? Hepsinin canı cehenneme. Akıllı ol ya
Babamdan ben istedim zaten yani bir yere girip çalışmak istemedim (çalışanları takdir ederim) ama kendi işimi yapmak istedim
Babam da henüz aktif olarak çalışıyor ve bana destek olabilir o yüzden
Babam da çok sevindi bu duruma
Ancak herkes sürekli işi batırırsın , bir sürü masraf vs diyip duruyor üzülüyorum
Kendime güveniyorum ama hak verirsiniz ki insnalar canımı sıkmıyor dğeil
İnsanlar ne zaman faydalı oldu ki? Her zaman çelme takma peşindeler. Bunu iyi yönde değerlendir " meyve veren ağaç taşlanır " takdir etmek bizim toplumumuza ters.
Evet haklısınız maalesef öyle birde herkes daha meyve bile vermeden taşlamasa iyi olacak :(
Sen arzu ettiğin şeyi yap. Batarsanda arkanda adam gibi baban var. İnsan bata bata çıkmayı öğreniyor. Bu ne ya, şu gençlerin önünü açın artık. Yapamaz edemez sanane kardeşim. Güvenin artık. Heleki akrabansa arkanda durması lazım. Sinirlendim aksam aksam
Evet çok haklısınız zaten henüz 23 yaşına yeni gireceğim cesaretim var evet ama elbette ki 40 yaşındaki adamlar gibi özgüvenli değilim
Ve böyle söylemler beni üzüyor kırıyor
Ailemi mahçup etmekte istemem
Ama teşekkür ederim sayenizde biraz iyi oldum
Kardeşim. Mahçup olacaklarını zannetmiyorum. Benim evladım o yaşta böyle bir şeye cesaret ediyorsa ben sonuna kadar arkasında dururum. Diyelim battı. Yine de ellerim her zaman omuzlarında olur. Ona cesaret etmesi bile beni gururlandırır. Sana helal olsun. Hayallerinin peşinden git.
Çok teşekkür ederim o kadar mutlu oldum ki bu cesaretimin bu kadar önemli olduğunu hiç düşünmemiştim :)
Ülkede kapana kısılmış o kadar kadın var ki insan senin gibileri görünce gurur duyuyor. Ben sadece alkışlarım seni Aferin yiğidim benim. Sen ofisini aç gerisini akışına bırak. Olacağı varsa kaçsanda olur.
Çok teşekkür ederim cidden biraz rahatladım 😅 bu iş konularında biraz öz güvenli bir insanımdır ancak normalde narin bir insan olduğum için herkesi çok fazla önemsemişim sağolun 😊
Rica ederim. Hadi bakalım tut suyunu çıkar.
Eğer durumunuz var ise saçma değil bence tabi bir de başınız da danışacağınız tecrübeli bir kişi var ise
Tecrübeli kişi meslektaş olarak yok ama insan olarak var
Babamdan ben istedim zaten yani bir yere girip çalışmak istemedim (çalışanları takdir ederim) ama kendi işimi yapmak istedim
Babam da henüz aktif olarak çalışıyor ve bana destek olabilir o yüzden
Babam da çok sevindi bu duruma
Ancak herkes sürekli işi batırırsın , bir sürü masraf vs diyip duruyor üzülüyorum
Kendime güveniyorum ama hak verirsiniz ki insnalar canımı sıkmıyor dğeil
Kendi işini yapmak gerçekten daha iyi batırsan da bence denemelisin insanların dediğine bakma. Özelde çalışmak çok zor ne olursa olsun oradaki kötü şeyleri görüpte hayattan soğuma 😂 en iyisi kendi işini kendi sevdiğin kişilerle kurmak
Evet çok haklısınız özel sektör cidden çok yaralayıcı
Belki tecrübe kazanılıyor ama o süreçte insan meslekten soğuyor
Aynen öyle gerçekten şimdiden hayırlı olsun ☺️
Çok sağolun Allah daha iyilerini size nasip etsin :)
Aminnn 🙏
Pandemi olmasa mantıklı ama pandemiden dükkan açmak zor
Yani kafe filan değil
Haklısınız tabii ki yine de
Ama açacağın dükkana bağlı mesela fırınlar kapanmaz market süt ürünleri falan kapanmayan full açık milletin ihtiyaçları olan bi yer olsa hadi neyse ama zevk için gidilen kafe türü şey ise açma
Mesela yaşım 24 1 tane bile kafeye girip bir çay içmedim gereksiz zevk için ama
Diğer yerler mecburuz ekmek almaya fırına gitmeye
Umarım anlatabildim
Anladım tabii
Sağlık sektörü ofisim
Sağlık sektörü ihtiyaç da bilmiyorum pandemiden dolayı iyi düşün batmak da var zengin olup çıkmak da iyi düşün batarsan borcun içine girerseniz çıkamazsınız iyi düşün
Mantıksız. Git biraz tecrübe kazan
Ancak biliyorsunuz ki tecrübe kazanmak için yıllar geçiyor yıllar geçtikçe aileden bir şey beklemek zorlaşıyor
Teminat al, hemen iş kurma batarsın piyasayı tanımadan. 1 2 yıl tecrübe kazan sonra işini kur
Babamdan ben istedim zaten yani bir yere girip çalışmak istemedim (çalışanları takdir ederim) ama kendi işimi yapmak istedim
Babam da henüz aktif olarak çalışıyor ve bana destek olabilir o yüzden
Babam da çok sevindi bu duruma
Ancak herkes sürekli işi batırırsın , bir sürü masraf vs diyip duruyor üzülüyorum
Kendime güveniyorum ama hak verirsiniz ki insnalar canımı sıkmıyor dğeil
İnsanları umursama ben sana başarısız olursun demiyorum okul çok bişey katmaz tecrübe anlamında. En azından 1 yıl özel sektörde çalışıp işin kurdu olman lazım ki kendi işini hakkıyla yapabilesin
Haklısın sizi anlıyorum çok haklısınız
1 sene staj deneyimim oldu bölüm sağlık sektörü o yüzden sahayı gördüm
Dediğiniz gibi okulla alakası yok
Şimdiden başarılar dilerim, kadınların başarılı olmasından mutluluk duyuyorum 😎
Teşekkür ederim, sizin gibi insanlar iyi ki var , iyi ki varsınız :) bu iyi niyetli beyefendinin Burcu ne olabilir acaba karşıma bundan sonra diğer erkekler çıktığında sizinle aynı burç olmasına dikkat edeceğim 😂
Rica ederim, Burçlara inanmıyorum, saygı göstermeyi ve elimden geldiğince yardım etmeyi seviyorum 😊
mabtıksız. ailenin durumu çok iyi değilse
Çok zengin değiliz elbette ama durumumuz iyi sayılır
Mesleğe göre değişir
Mesela?
Mesleğini belirtmen ile daha doğru fikirler alabilirsin
Sağlık sektörü
Diyetisyen 😂😂
Hayır :)
Bilgine, bulunuğun şehre, ticari zekana, yönetebilme becerine, 5-6 aylık maddi sorunlara katlanmaya dayanacaksan aç
Tamamı ile sana bağlı
Diyetisyenler de çok ofis açıyor haklısınız :)
O zaman fizyoterapist 😂😂
Psikolog da olabilir 😂
Diş hekimi
Veteriner
Böyle uzar da gider dhdhhdhdjdhdhd
mantıksız
Neden
açmak için çok kötü zaman biraz beklenilmeli
Biliyorsunuz ki kovid bitmiyor :( beklersek yıllar geçiyor
daha kötü durumda olmak var sen bilirsin tabii ki.
En mantıklısı
Ben de öyle düşünüyorum aslında babam da onayladı ancak akrabalar sürekli kötü yorum
Akrabayı mı takıyorsun baban arkandaykrn
Babamdan ben istedim zaten yani bir yere girip çalışmak istemedim (çalışanları takdir ederim) ama kendi işimi yapmak istedim
Babam da henüz aktif olarak çalışıyor ve bana destek olabilir o yüzden
Babam da çok sevindi bu duruma
Ancak herkes sürekli işi batırırsın , bir sürü masraf vs diyip duruyor üzülüyorum
Kendime güveniyorum ama hak verirsiniz ki insnalar canımı sıkmıyor dğeil
Yok doğru bence
Teşekkür ederim