Aile eş dost sevgili? Çevrenizden yakınlarınızdan paranıza göz diken ve kullanmaya çalışan insanlara cevabınız tavrınız ne olurdu?


Kim beni maddi anlamda kullanmaya kalkarsa anca dirseğimi gösteririm. Ben kirilacagima o kırılsın derim. O geri ödemediği için darilacahimiza ben vermediğim için darilalim derin ve bunu açık net ifade ederim.
Cevap
9Cevap

Sa
diksin; belli ölçüde istifade etsin. Karşılıklı her şey
Yok olunca da yok olacaklarını düşünerek gözümden düşerler.
Ailem ve sevdiklerimden paramı kıskanmam enayi yerine koyanlara günahımı bile vermem
Sadaka vereceğim zamanlarda gel diyorum. Özellikle kutlu günleri kaçırma.
Öyle kişiler yok etrafımda olsada cevabımı verirdim
paylaşmamki onlarında kazancı yerinde boşuna ağlamasınlar
Bir olur iki olur 3. De terslerim.
Gözü olanın gözü çıksın..
Sessiz olmak her Zaman iyidir sinsilik iyidir
Eş, dost kazancıma bir miktar kadar göz dikebilir.
bir kazancım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?