Online derslerde odaklanma sorunu yaşıyor musunuz?
#umrumdışı

Online derslerde odaklanma sorunu yaşıyor musunuz?
#umrumdışı

Soru yanlış olmuş odaklanma sorunu yaşamayan var mı olmalıydı. İnternet üzerinden bir bilgi özellikle iletişimin çok iyi olması gereken bir derste ne kadar anlatılabilir ki. Verim yok bari gelecek senemizi yakmasalar diyorum.
Zaman zaman yaşıyorum ama genelde dinlemiyorum açıkçası...
Cevap
10Cevap
Yüz yüze eğitim gibi olmuyor tabi. Onda hocayı pür dikkat dinlerken online derste biraz daha az oluyor konsantrasyonum.
yüzyüze yaygın eğitim her zaman online eğitim den daha sağlıklıdır
Evet bir ordan bildirim geliyor bi diğer yandan sonrada kopuyorum dersten 😅
Çoğu zaman evet.
Baktım ders bitmiş ne anladım hiçbirşey. 😅
Bazen bende de oluyor internet sorunu da oluyor hocaların o zaman daha da sıkıntılı oluyor
Bide dersi erteleyip kafasına göre bi saatte ders açan hocalar var
8 saatlik online dersin 5. saatinden sonra ipler kopuyor
bir problem olmaz ki :D tak kulaklığını hayattan kop işte
Gram verim alamıyorum
Odaklanıyor muyduk ki?
Online ders almadımki hiç.
Girmediğim için sorun yok 😂
Acayip uykum geliyor bende pek dinlemiyorum
Fazlasıyla
Çok fazla yaşıyorum
Online dersler cok gicik ya vallah
Pek dinlemiyorum
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?