Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var lütfen çok aciz hissediyorum?

Merhaba, direkt konuya giricem. Arkadaşlar ben 11. sınıf öğrencisiyim ve öğretmenlerim tarafından sevilen biriyim gerek karakter gerek dersler konusunda vs. Sınavlarımı oldum ve sonuçları açıklanıyor. Bana matematik hocam özellikle benden 80 90 notlarını beklediğini söyledi ben de güveniyodum kendime fakat 30 aldım. Her sınava girdiğimde stres yapıyorum kendimi değil de benden bir şeyler bekleyen insanları düşünüyorum. Hocam bana hep işlem yaptığımı doğru olduğunu fakat cevapları hep karıştırdığımı söyledi. Edebiyattan 80 almışım hocam bana benden 100 beklediğini ama düşük aldığımı söyledi gerçekten delirmek üzereyim. Gözyaşları içinde yazıyorum bunları. Coğrafyadan 15 yazmış hoca fakat beklemiyodum optikte bi sorun olduğunu düşünerek hocaya vs yazdım deliricem. Aileme henüz açıklamadım bile. Öğretmenlerim derslere katılımımdan ötürü hep yüksek girmişler 100 neredeyse hepsi fakat ben kafayı yiyicem bunları düşünmekten asıl yks ye tyt ye vs odaklanamıyorum çok stres yapıyorum ben bu notları alacak insan değildim
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var lütfen çok aciz hissediyorum?
Cevapla