+1 yılHedef ülkedeki bir dil kursuna gidin (tabi biraz birikim şart) sonra o ülkede belli bir süre asgari ücretle çalışın (Türkiye’de asgari ücretle çalışmak gibi düşünmeyin çalışmanızın karşılığını alırsınız) dil sorununuzu çözdükten sonra çalışma iznini araştırın sonra iş aramaya başlayın en kötü ihtimalle bile belli bir süre asgari ücretle çalışmaya devam edersiniz en azından belli bir hayat standartınız olur ve belli başlı birikimler yapabilirsiniz emin olun yurt dışındaki asgari ücretli insanlar Türkiye’deki eğitimli insanlardan daha iyi hayat yaşıyor bol şans 🙂
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlk önce para biriktir. Biriktirdiğin parayla ingilterede dil okuluna kayıt ol. Dil okuluna kayıt olduğunda hem dilini geliştirirsin hemde o ülkede çalışma fırsatı yakalarsın.. Uzaktan bir tanıdık 25 yaşına kadar İngilizce bilmiyordu. Amerikaya gitti dil okuluna. Okul bitince muhasebeci olarak işe girdi bir şirkette. Şimdi daha iyi bir iş arıyor amerikada ve altında audi a8 var son model. Umarım aklında bir fikir oluşur ancak okul öncesi öğretmenliğide güzel meslek neden bırakıyorsun ki mesleği
01 Yorumla
Soran+1 yılYok mesleğimi yurt dışında devam ettirmek istiyorum sadece
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
+1 yılAnkara vizesi mi ne öyle bişi var sanırım. Benim lise öğretmenimin, öğretmen arkadaşı vardı öyle ingilitereye gitmiş orada özel kurs gib dersler veriyormuş. Yani böyle bişi duydum ama tam hakim değilim ben de
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHangi ülkeye gideceğin önemli ve ne şekilde gitmek istediğin önemli çünkü turist vizesi alarak gidebilrsn çalışma vizesi seyehat vs çeşitleri var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFransa da yasamistim hangi ulkeye gtmek istiyorsun ne brans ogretmenisin
27 Yorumla
Soran+1 yılOkul öncesi öğretmeniyim. Ya hiç fark etmez ekonominin iyi olduğu eğitim yönünden gelişmiş bir ülke olsun yeter.
Cevap sahibi+1 yıloncesi ogretmenlik cok iyi is bulursun ingilizcen var mı ?
Soran+1 yılGeliştiriyorum şu an
Cevap sahibi+1 yılZor oluyor cunku dil olmadan. Ingilizceni gelistirirsen isvecre iyi olur. Fransa ispanya italya gbi ulkeleri tercih etmeni onermem
Soran+1 yılNeden oraları önermezsin peki
Cevap sahibi+1 yılBn gittim yasadim bi sure hatta baby sitting yaptim. Sen bide ogretmensin direk gidersin. Avrupada ulasim cok pahali ehliyetin var ise kurtarirsin. Avrupada merkezi yerlerde yasamak cok zor. Asiri pahali paris olsun madrid olsun vs market ucuz sadece avrupa ulkelerinde maas da dusuk. Ve en onemlisi saglik sistemi cok iyi degil hani kalkipda bi yerin agridi hastaneye gidiyim yok. Tarihi gecmis ilac ictigimi hatirlarim😂 ve insanlar umursamaz genel olarak yolda basina bisey gelsin yardim etmezler. Herkes kendi halinde. Hani illa fransa gidiyim yasiyim diyorsan merkez de yasayamazsin ve asiri zenci var o tur yerlerde cok hirsizlik var. madrid de hele 😒 hava genel olarak kapali. Ama aksam 10 a kadar hava kararmiyor. O iyi. Ortasi yok hazirana kdar soguk olur temmuzda o kadar sicak olur ki beyin kanamasi haberleri gorursun tvde. İcini karartmak istemem ama cok göç alan merkezi yerler iyi değil. Yurtdısına gidiyimde neresi olursa olsun diye düşünme. Avantajlarına dezavantajlarına bak ona göre karar ver. Mesela singapur vs calısmak için ideal gbi pandemiden önce en azından iyiydi maas vs olarak da. Avrupa cok fazla maas vermiyor. Genelde herkesin calısmadığı işlerde para var resturant otel garson vs olarak. Ama amerikayıda dusunebilrisin. Oranın maası iyi avrupaya oran ile.
Meb öğretmen değişim programları var
00 Yorumla
+1 yılBenim de hayyalim bu
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer