Boyum 1.58 kilom 53 boy şartı var mı ve maaşları ne kadar birde 21 yaşını doldurmuş olmak ve lise mezunu olmak şart diye biliyorum ha bide şey zor mu acaba silahlı özel güvenlik görevlisi olmak sınavlardan falan kolay geçermiyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖzel Güvenlik Görevlisi Olma Şartları Güvenlik görevlilerinden istenen şartlar erkek ve kadın adaylara göre değişiklik göstermektedir. Erkek ve kadın adayların belirlenen şartlara uyum sağlaması gerekir. Silahlı güvenlik olmak isteyen adayların 21 yaşından büyük olması ve en az ortaöğretim mezunu olması gerekmektedir. Silahsız güvenlik görevlisi olmak isteyen adayların ise 18 yaşından büyük olması ve en az ilköğretim mezunu olması gerekmektedir.
05 Yorumla
Soran+1 yılHmm ama lise mezunu şartmış silahlı özel güvenlik gorevlilerinde peki silahlı özel güvenlikte boy şartı var mı? Boyum 1.58
- +1 yıl
Olabilirsin, neden silahlı? Kamu kurumu olmasa pek fark etmiyor. Maaş 3500 civarıdır ama şehrine göre değişir
Soran+1 yılYa bi kaç tanîdigim silahlı ol silahlı olanlar her yerde çalışma şansı var ama silahsız olanlar her yerde çalışamıyor ve iş imkanı az silahlı olsan silahsız olarakta özel güvenlik görevlisi olarak çalısabiliyormussun birde silahsız olanlara göre maaşı yüksek diyorlar onun için
Soran+1 yıltamam attığınız linke bakıcam ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı. Boy şartı yok, mayışlar da 3-4 arası değişir. Sınavları da çok zor değil, ben geçtim. Çevirmenliktense sigortalı iş gerekiyordu :D
019 Yorumla
Soran+1 yılHmm silah kullanmayı çok istiyorum birde sınavlar normalde 100 sorudan oluşuyor ama 25 sorusu da silah ile alakalı sorular değil mi?
- +1 yıl
100 soru normal alınan derslerle alakalı. Silahlılar için ayrıca 25 soru soruluyor ve toplamda 125 soru oluyor. Ama sınav 2 aşamalı.
1. sınavda ilk 100 sorudan sorumlusunuz, 100 üzerinden puan alıyorsunuz.
2. sınav ise 25 silah sorusu, 2x25 = 50 puan olacak şekilde. 5 tane de poligonda atış hakkı var, her atış 10 puan.
Soran+1 yılHmm peki bu 5 sene sonra kimlik yenileme mi ne oluyormus yani tekrar mı sınava giriyoruz anlamadım
Soran+1 yılHmm Anladım Peki neden yani 5 sene sonra yenileme oluyor unutmamak için falan mı acaba birde şey merak ediyorum silahı gerçekten kullanabiliyor muyuz ben silahlı güvenlikleri görüyorum ve tanıdıklarım var öyle kullanmıyolarmis pek ama yinede beline takıyolarmis doğru mu?
- +1 yıl
Evet, çalışanların bilgileri tazelenmiş olsun. Bir de devlete ekstra gelir oluyor işte, sınav parası derken yollarını buluyorlar :D
Belde olur silah, evet ama eğitimini alırsanız görürsünüz zaten. Silah son çare, yani zor kullanma safhalarını da geçeceksiniz de o duruma gelecek de silahı çıkaracaksınız.
Soran+1 yılHmm peki bu her 5 sene içinde mi yapılıyor sınavlar yoksa 1 kereliğine mahsus mu birde iş imkanı nasıl peki bazıları silahlı özel güvenlik olursan heryerde çalışabilirsin ama silahsız olanlar her yerde çalısma fırsatı olmuyor ve iş imkanı çok nadir diyorlar
Soran+1 yılBahsettiğiniz silahlı olanlar değil mi?
Soran+1 yılHe o zaman her 5 senede bir bu sınav yapılırsa konulara çok hakim olur insan soruları yalar yutar 😀 birde kadınlar da emeklilik yaşı kacta güvenliklerin?
Soran+1 yılAhahah kusura bakmayın çok soru sordum ya ama gerçekten çok yardımcı oldunuz size çok çok teşekkür ediyorum ☺️🙏
Soran+1 yılÇok sağolun gerçekten birde silahlı olmak için 21 yaşını doldurmuş olmak ve lise mezunu olmak şart değil mi şimdilik aklıma takılan bunlardı ☺️
Soran+1 yıltamam sagolun yine aklıma takılan birşey olursa özelden size sorabilirim değil mi?
Soran+1 yılYok sorun değil ben çok teşekkür ederim ☺️🙏
+1 yılBoy 1.62 ile başlıyor diye biliyorum
08 Yorumla
Soran+1 yılO polisler değil mi knk?
- +1 yıl
Polis veya güvenlik fark etmiyor bir boy standarı var
Soran+1 yılBen araştırdım boy şartı yok diyor ama bazı yerler boyada bakıyormuş yani
- +1 yıl
Çoğu kurum boya takar aslında boy şartı olmayan yerlerde küçük işletmelerdir
Soran+1 yılHmm ben o kadar kısa değilim ya normal yani boyum 1.58 Öyle absürt durmuyor fiziğim falan da iyi yani
- +1 yıl
Aramızda 27 cm var ufacıksın miniciksin 🥺
Soran+1 yılYok be sen çok uzunsun Boyun 1,85 mi
Soran+1 yılO kadar boyum olsa polislik sınavına girerdim valla çok isterdim polis olmayı ama yapacak bişey yok bende silahlı güvenlik olurum napiim
olabildin mi güvenlik
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Silahlı özel guvenlik görevlisi olmak istiyorum boy şartı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer