Denizciliği bırakmak istiyorum bırakamıyorum, ne yapmalıyım?

9 ay denizde geçen sürenin ardından 3 gün önce karaya ayak bastık. 4000 Euro maaş alıyorum 1 kurusunu yiyemiyorum. Gemide insan yüzü görmekten vs o kadar uzaksinki karaya ayak basınca o sosyallige aya uyduramiyosun oturup iki kelime sohbet edemiyosun. Denizde 9 ay boyunca bir dondurma canin çekse o kadar maaş aldigin halde alamassin. İnternet, telefon zaten yok. 10-15 gün süren şiddetli fırtınalarda uyuyamiyosun, 30-40 saat mesai yapmak zorunda olduğun oluyor. Bir yakınına birşey olsa haber alamayacak durumdasın. Birde bu pandemi iyice boka sardirdi her ülkede karantina yeyip duruyoruz. Bu işi yapmak isteyenler varsa istemeyin 9 ay boyunca demirden bir aletin üstünde hapis hayatından farklı birşey yaşamıyorum dünyanın en pis meslegi. Bırakmak istiyorum ama bırakamıyorum 3 kez istifa sunup mecbur geri çektim bıraksam ne iş yapican bilmiyorum. Kendimi lanetli hissediyorum artık. Siz olsanız ne düşünürsünüz ne yapardınız merak ediyorum.
Denizciliği bırakmak istiyorum bırakamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla