Hosteslik için herhangi bir eğitim almak gerekiyor mu? Gerekiyorsa nasıl bir eğitim? Kac yıllık? Bunun hakkında bildiğiniz ne varsa yazarsanız sevinirim.. :)
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen kabin memuruyum.
Özel bir uçuş okulunda eğitim aldım. Çok fazla bir artısı olmuyor fakat, diğer adaylardan seni azda olsa farklı kılıyor.
Sana tek tavsiyem diğer adaylardan farklı ol.
Nasıl olursun?
Bu işi gerçekten hakettiğine inandır.
Sadece ingilizceyle kısıtlama kendini mesela ben ingilizce, ispanyolca ve arapça biliyorum kabin memurluğu sertifikasına sahip olduğum ve de daha önceden havaalanında yolcu hizmetleri ekip koordinatörlüğü yaptığım için diğer adaylardan çok ayrı bir konumdaydım.
Başarılar dilerim.04 Yorumla- +1 yıl
peki nasıl katıldınıız oraya? bir ilanla mı? üniden mezun olarak mı
- +1 yıl
Nereye anlamadım? hangisine?
- +1 yıl
kabın memurlugu ıcın. herhangı bı yere mı basvrdunuz yoksa okulunu okuyup da mı oldu?
hostes olabilmen için ilk şart kusursuz bir fiziğe sahip olman ikinci bir şart ise ingilizceyi ana dilin gibi bilmek ve ekstra olarak yabancı dil bilmen gerekli kabin memurluğu 2 yıllık bölümleri var..
04 Yorumla- +1 yıl
almanca da biliyorum ekstra olrak zaten. peki sart mı uniye gtmek
- +1 yıl
hmm tesekkurler
+1 yılanadolu üni. bölümü var sanırım ama lise mezunlarını da alıyorlar kendi sınavları var mülakatları var ileri derece de ingilizce istiyorlar ve boy kilo oranına bakıyorlar diye biliyorum. bir ara başvurmayı düşünmüştüm
03 Yorumla- +1 yıl
lise mezunları da oluyo ama üni mezunu olanlar öncelkli dmi? ünisi de var yani
- +1 yıl
var anadoluda kabin hizmetleri diye tabi ki üniversite de eğitim görmüş biri daha avantajlı olabilir iyi bir firma da
- +1 yıl
hımm anladım. peki kac yıllık? 2 mi
lise mezunu olman gerekıyor super ing lazım ve fizik ben hosteslik kursuna gidicem kışın sağlık yerinde olması gerekiyor int araştırman lazım ve bizzat istiyorsanız görüşmeniz lazım kursla
01 Yorumla- +1 yıl
üni mezunu olmak gerek dye bısıler okumustm?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
14Cevap
+1 yılGüzel olmak fiziğinin düzgün olması ön şartlar onun dışında ajanslar var bu iş için hatta ücretleri biraz da yüksek eğitim var 15 günden fazla olduğunu da biliyorum ayrıca bişey daha kısa sürede senden yararlanıp az bişey yaşlanma belirtisinde postalıyolar ona göre hiç yaşlı hostes bulamazsın hatta orta yaşlı bile
05 Yorumla- +1 yıl
hmm tamam da üni mezunu olmk gerk dye bsıler okumstm?
- +1 yıl
Hayır lise şartı ve orta seviye ingilizce var üni yok
- +1 yıl
ee var diyolardı bana ya :/ ve nerden basvuruluyo?
- +1 yıl
Thy istiyosan sitesinden bakabilirsin aradığın herşey orda var
- +1 yıl
evet sıkı takipteyım zaten
Üni lerde 2 yıllık bölümleri var. Onları okuyarak olabilirsin ya da şirketlerin açtığı ilanları takip ederek olabilirsin. Mülakatları falan geçersen şirket belli bir süre eğitim verip ardından işe başlatıyor. İngilizce en önemli etken bu konuda. Fizik çok fazla önemli değil, bir halta benzemeyen tonla hostes var ama İngilizce konusunda cidden iyi olmak gerekiyor. Kafana takılan şeyler olursa yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince. Bol şans :)
020 Yorumla- +1 yıl
peki hangisi daha garanti? ünisini okumak mı drek ilandan grmek mi?
- +1 yıl
Pek fark etmiyor aslında. Üni okuyup ilana başvurunca giremeyen arkadaşlarım da var. Başvuru için lise mezunu olmak yetiyor. İngilizcene güveniyorsan bir dene ilanla, bakarsın olur. Üni yi okursan iş hayatında çok fark eder ama. Uçağı tanımak çok önemli bir etken. Teknisyenim ben de. Üni de uçak okudum. Başka bölüm okuyup gelen arkadaşlar da var. Uçağın arkasında bir iş yapıyoruz bir arkadaş bu ses nereden geliyor dedi, bir teknisyen de gaipten geliyor o dedi. Adam sözde uçak tamir edecek ama APU'nun ne olduğundan haberi yok. Üni okursan böyle durumlara düşmezsin. Üni okumayıp araştırma yaparak da açığı kapatabilirsin ama sağlam araştırmalar yaparsan olur anca
- +1 yıl
ingilizcem guzel ya b2 sevıyesindeyım. almancam da var. yani üni oku dyosun. daha iyi olur
- +1 yıl
Konuşmada da sıkıntı olmuyorsa b2 iyidir. Mükemmel akıcılık istemeseler de yolcuyla ve yabancı pilotlarla anlaşabilmen gerekiyor. Bir yandan üni oku, bir yandan da ilana başvur bence. Hem okuyup hem çalışırsın ya da işe girince okulu bırakabilirsin. İlla hosteslik mi diyorsun?
- +1 yıl
evett düşünmüyorum degll
- +1 yıl
saol ya umarımm. cok sevinirim.. tekrar tesekkurler
- +1 yıl
nasıl mesela? zorlamak derken? nasıl bı mulakat oluyo? inglzce konusma mı
- +1 yıl
Sende hiç ingilizce yokmuş, sınavı nasıl geçtin falan dediler ilk önce. Orada bir şok oldum, nasıl olur ya ingilizcem iyidir falan dedim. Tamam önündeki şu kağıtları okuyup çevir de bir görelim bakalım ded,. Laf olsun diye taktığı birkaç kelimem vardı. Şu işlem böyle yapılır tarzı bir şey demiştim Şu işlem bu yöntemle yapılır olacak orası falan dedi. Haklısınız deyip düzelttim alttan alarak. Son mülakatta öğrendim ki yaptıkları ing. sınavda birinci olmuşum.
Bizde ing konuşma şart olmadığı için ing konuşmadılar. Zaten uçak okumuştum, çevirileri falan da sorunsuz yapınca ilk işim olmasına rağmen son mülakatta şu bölümde çalışmam falan demeye başlamıştım :D Doğru bildiğin şeyleri aşırı zorlamadan kabul ettirmeye çalışmayı unutma. Çok tersleşmediğin müddetçe sorun olmaz muhtemelen ya - +1 yıl
nreye basvurdun peki? maasları nasıl ıs ımkanları
- +1 yıl
Hosteslerin maaşlarını tam olarak bilmiyorum. Firmaların ilanlarını takip edip bulduğunda başvurabilirsin anca. 2-3 ay önce açmışlardı, bir arkadaşım hostluğa başvurmuştu hatta. Erkekleri biraz fazla ince eleyip sık dokudukları için giremedi. Bayanları tercih ediyorlar genelde. İngilizcene de güveniyorsun zaten, korkmanı gerektirecek bir şey yok :) Dövmen yok umarım. Oradan takabiliyorlar genelde. Görünen yerlerde olmayacak diyorlar ama kontrollerde iç çamaşırlara kadar soyup bakıyorlarmış. Görünmeyen yerler de sıkıntı olabiliyormuş yani
- +1 yıl
yyok yok herhangı bır dovmem
- +1 yıl
boyum 162 kilom 54 :) inglizce seviyem b2 almancam da var a2 sevıyesınde. saol ya olur dmı uygun mu sence?
- +1 yıl
Mülakatta pot kırmadığın müddetçe sorun olmaz. Boyun tam sınırda ama. Atlas Jet 64 istiyordu diye hatırlıyorum. Tartıları biraz fazla tartar, baştan söyleyeyim :D Kilo mu aldım falan deme boş yere :) Büyük bir hata yapmadığın müddetçe geçersin, merak etme :) Tabii torpilli akını varsa orası da işin ayrı bir boyutu. Anlattıklarına göre fark etmez ama, özellikle ikinci dilin artısını hissedersin orada. Bak o kadar konuştuk, olur da işe girersen teknisyenlere boş yere işkence etmeyin. Ufak şeyler için çağırmayın uçağa yav :D Teknisyenlere nasıl iş yaptıracağını da anlatırım amirlik sınavlarına hazırlandığın zaman. Zıtlaşırsan yapmayız, suyuna gideceksin. Detayları işe girdikten sonra artık, kafanı da çok fazla kurcalamayayım :)
- +1 yıl
pot derken? mesela? boyum olmaz mı yanı ya:/ çok saol ya tesekkur ederm :)
- +1 yıl
Sınıf arkadaşım laf dalaşına girmişti mülakatı yapan adamla çevirisini beğenmeyince. Baktın terse gidiyor alttan al ama doğru bildiğini de savunmayı bırakma. Onu deniyor da olabilir çünkü. Boy, şirkete göre değişir ama 165 olsa bile başvur ilana. İng ile yırtabilirsin. Rica ederim lafı mı olur, her ne zaman kafana takılan bir şey olursa cevaplamaya çalışırım elimden geldiğince :)
- +1 yıl
:) tekrar tesekkurler.
üni mezunu ingilizce bilen ve bazı koşullar uyan kişileri alıyorlar eğitimleri ise kendileri veriyor diye biliyorum
01 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederım
boyunposun yerndeyse güzelsen hostes olabilirsin. yha çok güzel oluolar hostesler hostes olunca mesaj at da tanışalım :/
00 YorumlaHosteslik icin en az b2 seviye ingilizcenin olmasi gerekiyor tabi yurtdisi seyahatleri icin
01 Yorumla- +1 yıl
evet biliyorum. onu bu yıl hallettım
hiç bir şartı şurtu yok okulu yok egıtımı yok tek yapacagın kaptanları doyurmak. şaka degil söylediklerim gercek.
04 Yorumla- +1 yıl
nası ya? varmıs arastrdm
- +1 yıl
uçak !
Hostes olabilmen için ajanslara başvurcam cast ajanlar var öncelikle sexi ve güzellik aradıkları popüler kriter'dir haberin olsun
09 Yorumla- +1 yıl
ne yanı ajanslara basvurup da mı oluyo?
- +1 yıl
bilmiyodum ya bunu :/ emn misn? thy den basvrmıycak myz
- +1 yıl
hım anladım. peki egıtımi?
- +1 yıl
ingilizce tamam ya hatta almanca da var
- +1 yıl
hmm tamam iyi o zamn
ilk yardım can kurtarma ucak terk etme gibi bir sürü eğitimleri var boy da olması gerek cınım
01 Yorumla- +1 yıl
N'olmus yani varsa?
Ne yılı ya işe alındıktan sonra 15 günlük bir eğitim veriyorlar o kadar thy e mi girceksin?
09 Yorumla- +1 yıl
evet düşünüyorum da o yuzden merak ettim
- +1 yıl
20 yasndym
- +1 yıl
20-24 yas mı?
- +1 yıl
18 mı emn mısn? 18 19 olmuyomus
- +1 yıl
anladım tesekkrler
+1 yılGaliba tek gereken tecrübe ve referans. :)
011 Yorumla- +1 yıl
mesela? acalım bıraz onu?
- +1 yıl
Çalıştığınız firmalar ve cv'nizde görünecek olan bir kaç referans kişi
- +1 yıl
yani tecrube yoksa almazlar mı benı sımdı
- +1 yıl
Illaki alırlar efendim :)
- +1 yıl
ama tecrube gerekmiş?
- +1 yıl
Şöyle açıklayayım gidip de direk THY'de işe başlayamazsın, başlarsan da baz maaş üzerinden alırsın maaşını
- +1 yıl
aa neden? ne yapmalıyım o zaman?
- +1 yıl
Ya kendine iyi bir referans bul milletvekili olabilir ya da thy gibi büyük bir firmada çalışmaya çalış :)
- +1 yıl
işte benım hedefim de o. inşallah girerim yaa
- +1 yıl
Somurtanprimat iş hayatında başarılar diler :)
- +1 yıl
tesekkrler ;)
hostesliğin kursu var diye biliyorum
00 YorumlaGerekiyor öncelikle ingilizce istiyolar
03 Yorumla- +1 yıl
ingilizce tamam yaa. egıtım var mı o onemlı
- +1 yıl
hımm anladım tessekkur ederımm
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖncelikle at gibi olacaksn sonra ünisi var :)
09 Yorumla- +1 yıl
kac yıllık?
Cevap sahibi+1 yıl2 yıllık
- +1 yıl
yani ünisi var :/
Cevap sahibi+1 yılAynen var
- +1 yıl
e yok dyolar var da dyolar hangısı dgru ya ben anlamadım
Cevap sahibi+1 yıl15 gün kurs ya da turizm otelcilikte eğtim filan deniyo bende oldugunu biliyodum ama k. bakma yanls olabilir
- +1 yıl
peki ben dha kapsamlı arastırmalıyım
Cevap sahibi+1 yılKısacası fizik iyi boy iyi olacak diksyon düzgünse oldun gibi bise
- +1 yıl
anladm tesekkrler
Gizli Üye(36-45)+1 yılfizigin güzel degilse gerekiyor güzelse gerekmiyor
00 Yorumla
+1 yılkolay gelsin.
035 Yorumla- +1 yıl
saol
- +1 yıl
zor iş onuru kaybetmen lazım ya da çok geniş..
- +1 yıl
naasıl yani? neden?
- +1 yıl
öyle yani evlenmeyi düşünme hiç bunu yapçaksan.=0
- +1 yıl
:/ neden ama?
- +1 yıl
istiyorsan yap ama zoer yani çok geniş olman lazım
- +1 yıl
neden olmasın ki yani ya
- +1 yıl
hangisi olmasın ben sana söyleciimi söyledim gerisi sana kalmış yaşın kaç?
- +1 yıl
20 yasndym
- +1 yıl
evlenmeyi düşünme rahat bırkmazlar sni
- +1 yıl
neden düşünmeyim yaaa :(
- +1 yıl
ya ben sana dedim diyeceimi gerisi sana kalmış.
- +1 yıl
pki tamam
- +1 yıl
taktın bana resmen sanki sana ben iş vericem ya da ben kurtarıcam seni çok zor iş istersen mesaj anlatırım.
- +1 yıl
of bsver ya :/ bsey demedım. ogrenmem gerek napiyim yani
- +1 yıl
başka iş bul ben ne yapayım
- +1 yıl
çok kötüsün ya :( ben onu istyorum !
- +1 yıl
ya kızım ben ne yapayım bu mesleğin kaderi bu ne yapabilir m senin için?
- +1 yıl
nasıl kaderı bu ya?
- +1 yıl
çok uzun istersen mesaj at konuşalım ya da bitir artık rahatlayalım.
- +1 yıl
bsver btırelm sagol yne de
- +1 yıl
sen istanbuldamısın?
- +1 yıl
mugla
- +1 yıl
Üniversite falan var mı? fiziin vs nasıl foton varsa bir bakayım.
- +1 yıl
vardı ama dün kaldrdım. üni var
- +1 yıl
hangi bölüm? mezun musun? mesajla gönderebilirsin linkleri istersen tabi. yardım..
- +1 yıl
mütercim tercümanlık. daha mezun degılm 1 senem var.
- +1 yıl
foto gönder
- +1 yıl
niçin?
- +1 yıl
bir bakayım uygunmusun diye hadi mesajla gönder
- +1 yıl
bosver. zaten baya uzadı bu knsma.
- +1 yıl
evet farkındayım neden böyle oldu?
- +1 yıl
bilmiyorum.
- +1 yıl
ne yapıcaz peki ama seni bu hayattan biri var mı sevgilin falan veya daha ilerisi o ne diyor bu işe =
- +1 yıl
var evet o kabul edyor ama evle ılglenemezsın dyor evde olamazmısım cok. o yuzden bılmıyorum bakalım... :/
+1 yılgüzel olman yeterli
01 Yorumla- +1 yıl
sanmıyorum
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Hosteslik ya da kabin memurlugu için herhangi bir eğitim gerekiyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar