Para kazanacağım diye karaktersiz tiplere katlanmak zorunda kalıyorsun. He onlara sorsan onlarda seni beğenmez. Biraz daha dayan , Yeni işe girince ısınana kadar olur öyle şeyler. Bizim işyerine gelen kuzu geliyor , bir kaç ay sonra bakmışsın hişş koçum naberrr moduna gelmiş aslan kesilmiş. En haz etmediğim tipler çok çalışıyormuş gibi yalandan gösterişli çalışanlar , saygısızlar ve yaptığı işi büyüte büyüte bitiremeyenler mesela bizim çaycı kız sanırsın dünyaları taşıyor. Ayarsız biri. Günde 4 sefer çay istiyoruz ya hiç getirmiyor ya da 15 sefer getiriyor. Bir de hep şikayetci. bu tiplerin hepsi ilk girdiklerinde kuzu gibiydi. Yani velhasılı kelam , 5-6 ay sürüyor bir işyerine alışmak. Ondan sonra duruma bakarsın.
41 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ahhh aynı hatayı yaptım sırf maaş yüksek diye 3 yıl çalıştığım hastaneden ayrıldım çok pişman oldum şimdiki yerde 7 aydır çalışıyorum nefret ettim iyice ben şöyle yapıcam , yeni bir iş bulana kadar burada devam edeceğim çünkü eleman arayan iş yerleri mevcutta işi olan kişileri tercih ediyor sen orada 1 ayı doldur sonra iş aramaya bak kariyerden cvni güçlendirip oradan başvurular yap
10 Yorumla
+1 yılÖnce zaman tanımanı öneririm. Bende de durum aynıydı bir aralar, staj yaparken iş arkadaşlarımdan hiç memnun değildim çıkacaktım ama sonra çok iyi arkadaş olduk.
00 Yorumla
+1 yılBende öyleydim 8 ay dayandım sonra daha da yapamadım , alışamadım aksine tükendim sonra da istifa ettim ne yapayım başka.. dene sende baktın olmuyor ayrılırsın
13 Yorumla- +1 yıl
Bu arada yeni iş bulamadım 5 aydır evdeyim
Soran+1 yılNe isi
Soran+1 yılFacebooktaki sayfalara bak ben oradan buldum kariyer falan degisik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Duayla ve sabırla seversin zaman la idare et bence tabiki çok zor durumda degilsen maddi olarak ve çalıştığın işi sevmiyorsan işten çık çünkü insan bir işi severek yapmiyorsa o işte bir Hayır olmaz
Allah Hakkında Hayırlısını nasip etsin...10 Yorumlabende bundan 4 sene önce iş değişikliği yaptığımda seninle durumun aynıydı. o kadar pişman olmuştum ki işi bırakıp eski işime dönmek istedim. dokunsalar ağlayacaktım. zaman geçtikçe alıştım. şu an o kadar mutluyum ki iyi ki değiştirmisim, iyi buraya gelmişim, şu an inan pazartesi olsa da işe gitsem diye sabırsızlanıyorum. iş yerine gittiğimde çok mutlu, akşam eve geldiğimde sabah olsa da işe gitsem diyorum. sana tavsiyem iş arkadaşlarını sevmeye çalış. biraz da zaman gerekir tabi.
20 YorumlaEndişelerin gerçek mi önce bunu belirle.
Olumsuz duygularla biri bin yapıyor olabilirsin.
Eminsen bir gün daha durma ama emin ol hislerinden.10 Yorumla
+1 yılHenüz yeni girmişsin korkunun üzerine gidip yenebilirsin, insanlara zaman tanı eminim kafa yapına uygun biri çıkar ☺
10 Yorumla
+1 yılSevmediğin yerde durma bence başk bir iş araştır bulduğunda öyle geçiş yap işi bulmadan Bırakma 😊
10 Yorumla
+1 yıl20-30 Gün sabredip daha sonra çıkabilirsin, bu süreçte fikrin değişmezse kesin karar verebilirsin
10 YorumlaCik derim ben de bunu yasadim keske ayrilsaymisim igrenc insanlar tanidim ne diye cekmisim
10 YorumlaFobi olayını dert etme kısa sürede alışırsın.
Yeni bir iş bulana kadar elindekini bırakma.10 Yorumla
+1 yılSabili ol iyi iş bulmadan çıkma iş yok bu aralar her yer işçi çıkarıyor
10 Yorumla
+1 yılbir kaç ay çalış boş durmaktansa kendine bu arada iş ara bulduğunda çıkarsın veya kalırsın.
10 Yorumla
+1 yılValla ergenlwrle çalışmal insanın başına geşen en lötü seylerden biri bence iyi hiasettigin bi yerde calosmal çok önemli
12 Yorumla
Soran+1 yılHic guler yuzlu degiller yav
- +1 yıl
Ne güler yüzü onların yaptıgı tek gülme arkandan yapacakları imalı gülüştür bok var gibi
Yeni girdiğin içindir yavaş yavaş alışırsın bir şey yapma
10 YorumlaNeden sevmedin kanki? Dayan dayanabildiğin kadar. Ne işi bu arada.
Böyle hisseden tek değilsin10 Yorumlaİş bulabilen mi var beğenmemezlik yapıyorsun çalış çıkma işten
10 YorumlaSonunda ölüm yokki huzurlu değilsen çık. bu kadar.
20 YorumlaBen de iş arkadaslarımı sevmiyorum
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılİş bulduğun için sevinmelisin ;)
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSabret zamanla alışırsın ne işi
10 YorumlaÖzel sektör de degistirirsin
00 Yorumla
+1 yılBiraz daha zaman ver kendine. Alışırsın belki.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİlk başta kimse sevmez
Sonra da sevmez gerçi alışırsın ama
Yeni iş bulmak çok zor00 YorumlaBence alışmayı denemelisin
00 Yorumlaçık.
20 Yorumla
+1 yılEkmegine bak😂
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılBegenmediysen çık
10 Yorumla
+1 yılÇık.
10 Yorumlabiraz bekle daha sonra sevmeye başlayabilirsin
10 Yorumla
+1 yılNeiş
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 375 cevap paylaştı. Bir iş bulduktan sonra ayrık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaştan sevmediysen çik derim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDevam et
10 Yorumla
+1 yılİşten memnunsan devam et ezdirme kendini
00 Yorumla
+1 yılalışırsın
00 Yorumla
+1 yılUlan bi zaman geçsin
00 YorumlaBırak işi
10 YorumlaNe işi?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrıl işten o zaman
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer