İşe yeni girdim ama hiç sevmedim, ne yapacağım?

Yeni işe girdim, eski isimden çıktığıma pişman oldum. Burayi sevemedim çalışma arkadaşları olarak. Napacagim simdi sanki kucuk çocuklar gibi gitmek istemiyorum diye aglayasim geliyor. Isten çıkarsam yenisini bulabilir miyim? çıkmasam alışırmıyım? Ben hep huzursuzsan uzaklas tarzindaydim ama hayat bu iste. 2 ay dayanip sonra çıksam mi? Telefonla konusma fobim var bunlarda surekli telefonla kinusuyorlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba orada 1 ay kaldım ama malesef bir değişiklik olmadı beni vazgeçirmeye de çalıştılar ama en kalbimi dinledim. oradan çıktım ve şu an başka yerdeyim.
İşe yeni girdim ama hiç sevmedim, ne yapacağım?
Cevapla