Yüksek lisans için başvuracağım ama mülakat ve yazılı sınavdan korkuyorum, başvurmalı mıyım?

Mezun olduğum üniversiteye yüksek lisans yapmak için başvuracağım ama hem mülakat, hem yazılı sınav varmış. Ben mezun olalı iki yıl oldu, çoğu şeyi unuttum ve bende genel olarak mülakat fobisi de var. Bütün bunlara rağmen şansımı denesem mi, yoksa rezil olur muyum?

Yüksek lisans için başvuracağım ama mülakat ve yazılı sınavdan korkuyorum, başvurmalı mıyım?
Cevapla