KPSS 2020 Türkiye birincisi "Hizmetli" kadrosuna atandı. Böyle bir tercih hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Dün Kamu Personeli Seçme Sınavı'nın tercih sonuçları açıklandı. Ortaöğretim düzeyinde, lise mezunu olarak sınavdan 100 tam puan alan kişinin bir kamu kurumunda Hizmetli kadrosuna atandığı bilgisini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme Kurumu'na atanan Türkiye birincisi'nin bu tercihine nasıl bakıyorsunuz? Kişisel bir durum mu yoksa eğitim sisteminin getirdiği büyük bir saçmalık mı?
KPSS 2020 Türkiye birincisi Hizmetli kadrosuna atandı. Böyle bir tercih hakkında düşünceleriniz nelerdir?
KPSS 2020 Türkiye birincisi "Hizmetli" kadrosuna atandı. Böyle bir tercih hakkında düşünceleriniz nelerdir?
KPSS 2020 Türkiye birincisi "Hizmetli" kadrosuna atandı. Böyle bir tercih hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla