21 yaşındayım saglik meslek lisesi mezunuyum. Belediyeye bağlı bir huzuevinden iş teklifi aldım. Yaşlı bakıcı olarak asgari ücretle. Ama bir sıkıntı var 14 gün yatılı 14 gün izinli sistemiyle çalışılıyormuş pandemiden dolayı. sizce kabul etmeli miyim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Selam, ben olsam ederdim gayet kebap iş. Zamanla alışacağını umuyorum, ilerde kadro falan olur hadi iyisin. :)
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Tiksindigimden degil yanlis anlasilmasin😶 alt degistireceksen eger 3000₺ icin degmez 🤔 alt degistirme olmayacaksa eger issiz bos bos durmaktan iyidir
Kabul et işsiz kalmaktan iyidir, ayrıca kötü bir işte değil yani
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Zorluğu kadar güzelliği de vardır ama şu ortamda iş teklifi gelmesi gayet güzel kimseyi dinleme ve değerlendir bunu
Yeri gelecek altını temizlicen, kusacak temizlicen bunları kaldırabiliyosan yaparsın.
Paraya çok ihtiyacın yoksa gitme bence kpss çalış iyi bi puan alırsan atanırsın hemen
Paraya ihtiyacım yok açıkçası aç değilim açıkta değilim şükür ailemle kendi ayaklarımın üzerinde durmak istedim sadece. siz niçin gitme dediniz sebebini öğrenebilir miyim
Sen neden üniye falan gitmedin şimdiye kadar, kuzenim de sağlık mezunu iki yıllık da üni okudu şimdi atandı 1 senedir memur
Üniversiteyi okuyorum zaten açıktan. Hem okuyup hem çalışmak amacım
Çalışmak istiyorsan ve aklına yatıyorsa bir yerden başlamak lazım. ;)
Valla iş zor bir iş ama şu zaman da lise mezunu alupta iş teklifi almak büyük lüks
Meslek herzaman iyidir
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Ya boşta kalmadktansa bence iyi
Sabır gerektiren bir iş.
Gençsin bünyen kaldırmaz o işi ağır gelir
Ülkenin durumu malum kadroda verirler zamanla
Maddi durumun iyi ise etme değil ise et
Bence et
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Kanka cebinde para olmamasından iyidir sonra deme bak keşke kabul etseydim diye
Kabul et. Bol bol kpss çalışırsın. 😏
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Hangi şehirde?
Bursa
Bir yerden başlamak lazım. Yarın birgün belki kadro gelir. Arkadaşım böyle asgari ücretle başladı 10 yıl önce şimdi belediyede kadrolu ve 7000 TL maaş alıyor. 😏
Her işin bir zorluğu vardır.
Etmelisin
Bence kabul et
14 gün hiç bilmedigim bir yerde kalacağım. Ve yaşlılarla uğraşmak zor olur diyor herkes. Ve her oraya gidişimde suruntu testi vereceğim. İş yeri merkezde ben ilçede oturuyorum. Bayağı uzak iş yerine evim.1.30 saat kadar.
Olsun ışsiz kalmaktan iyidir 1 yıl çalış tecrübe kazan sonra başka yere gec
Ne diyon