Bu sene mezun olacağım sınava çalışıyorum ama atanamazsam özelde çalışacağım. Sizce zor mudur? Hangi şehir bunun için uygun olur?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılTecrüben yoksa bazı yerler seni direk öğretmen olarak almaz ilk yardımcı öğretmen olarak çalıştırırlar ama bazı yerler lisans mezunu olduğun için direk alabilir. Askari ücret alırsın haftada 5 bazı yerler de 6 gün çalıştırıyorlar. sabah 8 akşam 7 gibi kapanıyorlar genelde veliler zaten sizi öğretmen olarak değil parayla tutulmuş bakıcı gibi görüyorlar. diğer türlü sürekli etkinlik planlıyor olacaksın
026 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim açık açık yazdığınız için.. genelde hep 7 gibi mi kapaniyorlar. Yazık çocuklara o saate kadar okulda
Soran+1 yılOgretmenede yazık.. olmazsa çalışırım diyorum ama zor gibi görünüyor. Akşama kadar kaç etkinlik yapıyo olurum ki. Etkinliklerin dosyası hazır mı oluyor
Cevap sahibi+1 yılMaalesef öyle, çocuklar anne babayı tanımıyor ki eve gidiyor yemek yiyor azıcık oynayıp yatıyor. Tüm günleri öğretmenlerle geçiyor birde yaş gurubu küçük olanlar var bazıları hocaya anne bile diyor. Genelde çalışan anne olunca mecbur bırakıyorlar. şehire ve semte göre saatler değişiyor ama en erken 6, 6 buçuk gördüm hatta yaz tatili olduğunda o zaman da çalışıyorsun 15 gün falan izin veriyorlar
Soran+1 yılAnne mi diyor ah kıyamam ya okulda bizler yoruluyoruz onlar napsin sürekli sınıfta :( ya saatler çok uzun ve tatil kısmı azmis, siz anaokulunda mi çalışıyorsunuz? Birde şey soracaktım Haziran'da okullar bittiğinde geçici belge ile özelde çalışabilir miyim bilginiz var mı
Cevap sahibi+1 yılKendi planını kendin hazırlıyorsun günü doldurmaya çalışıyorsun en az 3, 4 etkinlik yapılır. Sabah güne başlama zamanı oluyor çocuklar serbest oyun zamanında oluyor sonra kahvaltı saati, el yüz yıkanıyor 2, 3 etkinlik yapılıyor, uyku saati geliyor 2 saat uyuyorlar kıyafetler değişiyor ikindi kahvaltısı oluyor tekrar el yüz yıkanıyor çıkış saatine az kalıyor zaten, zaman varsa yine 1,2 etkinlik yaptırılıyor sona doğru serbest oynuyorlar. Genelde böyle
Cevap sahibi+1 yılZaten sene sonunda mezun olduğunuz için e devletten mezuniyet belgenizi gösterirsiniz ya da diplomayı alana kadar durumu anlatırsınız sıkıntı olacağını sanmıyorum. ben çocuk gelişim bölümü mezunuyum oradan biliyorum her yaş grubunu gördüm. Özel de deneyim yaşadım devlette de
Soran+1 yılVerdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Peki iş bulmak zor olur mu? Atanamazsam İzmir de çalışmak istiyorum da
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek çoğu yerde kreş ve özel anaokulları var sürekli ilanlar oluyor internetten de takip edersin benim tavsiyem önce yakın yerlerdeki gördüğün kreşlere gidip alım yapıyor musunuz diye sor yanına da bir kaç cv alıp onlara bırakırsın. İnternetten de İzmir deki anaokulu öğretmeni iş ilanlarına bakarsın sonra orayı araştırırsın çalış saati, evine mesafesine kendi vep sitelerine bakarsın aklına yatan yerleri önce ararsın alım yapıyor musunuz cv bırakmak istiyorum dersin ona göre onlarada cv bırakırsın. öğretmen alımları sürekli oluyor ama genelde okulların başlama zamanından 2,3 ayda öncesinden alıyorlar yaz tatilinde yani daha çok öğretmen arayışı oluyor.
Soran+1 yılBende öncelikle yazın çalışmak istiyorum. Haziranda dersler bitmiş olur geçici belge ile basvurabilirim. İsminizi Bilmiyorum çok teşekkür ederim umarım hayat karşınıza iyi insanlar çıkarır 🌸🤗🙏
Soran+1 yılSon olarak şunuda sorayım Özel okullar sözleşme yapıyorlar mı okula göre değişiyor mu?
Cevap sahibi+1 yılSözleşme okula göre değişiyor kimi yer 1 senelik imza attırıyor kimisi hiç sözleşme yapmıyor. İyi dilekleriniz için ben teşekkür ederim herşey gönlünüzce olsun 😊
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 😂😂 evet hala çalışıyorum
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 Ankara'da çalışıyorum benim çalıştığım kuruma herkes çok iyi diyor yani müdüremiz çok anlayışlı gerçekten insan gibi davranıyor normalde diğer yerler böyle değil köle gözü ile bakıyor. Sabah 8 de başlıyoruz öğle yemeğinde sonra sırayla mola yapıyoruz 1 saatlik. Sonra 18.00 da çıkıyoruz. Haftada 1 gün nöbetçi oluyorum o zamanda 19.00 da çıkıyorum. Burada plan kazanıma göre depil de konuya göre ayarlanıyor. Mesala bu ay felsefe ve merak ele alındı ona göre oyun, ritim çalışması, sanat, hikaye seçiyoruz. Ama illa planı uygulamak zorunda bırakmıyor müdüre. Baskı uygulamıyor. İçeride 20 yıllık hoca var neredeyse 10 farklı yerde çalışmış, burası gibi rahat yerde çalışmadım diyor. O açıdan şanslı bir kurumda çalışıyorum. Tabiki zorlanıyorum. Ama tamamem alışma sürecim zorlukların gözüme batmaması 7 ayımı aldı ondan sonra artık bir şekilde idare etmeyi öğrendim. Bu meslekte rahatlık yok ki. Sürekli stres, koşturmaca, dönem Ortasında gelen yeni öğrenci falan zor ya. Sadece zamanla insanın gözü korkmuyor yoksa kolaylık olmuyor.
Cevap sahibi+1 yılBen özellikle 3. Ve 4. Ayda çok çok zorlandım. Kaç kere bırakmayı düşündüm. Bu gün çıkıcam şu gün çıkıcam derken bu zamana kadar geldim😅😅çalıştığın kurum çok önemli. Ne yerler var insana kafayı yedirtir.
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 rica ederim biraz daha dayanmaya çalış alışma sürecinde olduğun için zorlanman çok normal en azından eylüle kadar dursan hem cv de tebrüben yazar hemde biraz olsun para biriktirirsin
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 1800 mü? 🤯🤯 2 öğretmene düşen çocuk sayısı mı 6,7 eğer öyle ise hiç bir şey. ama parası az. Senin işte zorlandığın kısım hangi aşamalar. 6, 7 çocuk sayısı gayet iyi tabi bu başlangıç sanırım çocuklar yeni başladığı için sürekli ağlıyor ve kural tanıyor. Bundan dolayı mı zorlanıyorsun. Ne olursa olsun iş ne kadar kolayda olsa sonuçta tüm günün orada geçiyor o kadar saate bu para değmez. başka iş yaparsın daha iyi.
Cevap sahibi+1 yılVe sigortadan yatmıyordur sonuçta. İster bu işi yap istersen başka sigortasız işi asla kabul etme. Karar senin ama ben olsam çıkarım.
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 özel olan kreş ve anaokulu askari ücret verir. Vermek zorunda aşağısı yasak zaten Her yılda 100 tl zam yapılır. prosedüre uyanlar genelde böyle.
Cevap sahibi+1 yıl@Büşra1245 2 ayı çok da tecrübeden saymazlar. Niye 2 ay çalıştın diye sorarlar. zorlandım deme bence kurumla anlaşamadım de. Yoksa yapamazsın diye düşünüp almazlar. Bir de lisans mezunu isen daha avanjlı olursun. Çoğu öğretmen açıktan okumuş oluyor. eğer tekrar böyle çalışmak istiyorsan bir yer bulup öyle çık yoksa açıkta kalırsın. Mayıs ve Haziran ayında öğretmen arayışı başlıyor zaten. sen kendini sağlama al sonra çık bence. Tabi bu da zamanını alacak.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
0Cevap
Şuanda çalıyormusun merak ettim
Ben yeni başladım ama çok zorlanıyorum sende zorlanıyormusun merak ettim02 Yorumla
+1 yılasgari ücretle 50 çocuğa tek başına bakacaksın
04 Yorumla
Soran+1 yılAhır mı orası bı sınıfta 50 çocuğa bakilsin
- +1 yıl
1 sınıftan bahsetmedim
Soran+1 yılOkulun bütün sınıflarına bı öğretmen bakmıyor her öğretmenin kendi sınıfı var
- +1 yıl
her sınıfa 1 öğretmen bakıyor ama tüm sınıflara bir tane kıdemsiz bakar.
+1 yılZor tabi bir sürü çocuk
01 Yorumla
Soran+1 yılSorun çok çocuk olması değil. Seviyorum cocukalri ama çalışma temposu nasıl olur bilemedim
+1 yılel bebek gül bebek
00 Yorumla
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer