Arkadaşlar ben 19 yaşındayım ve Eylül gibi Üniversiteye başlayacağım yani Üniversite okurken sizce hangi meslek daha iyi ve rahat olabilir? Siz olsanız hangisini seçerdiniz? Bu arada maddi olarak rahat etmek istediğim için Üniversite okurken iş hayatına atılmaya karar verdim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Zabıta bence. Ba ba rahatsın hem ruhsatsız mal buldular mı size dağıtıyorlar bizim aile zabitadır aşırı kebapss jdjejdje
Nasil dagitiyorlar?
@redpanda mesela hani yere mal açıyorlar ya yakalandı adam, malları senin mantığı
E bu dupe duz adilik, yolsuzluk, haysiyetsizlik
@redpanda işte bende bu durumdan muzdarip görüşmüyorum sülaleyle
Bu arada ciddi isen gardiyan ol
Sen onlardan olma, mutlu, onurlu ve guzel yasa hep :)
Soruyu ben sormadim, bilim adamiyim ben :)
Gardiyan derim ben kuzenimde o mesleği yapıyor çokta beğeniyor
En az maaş gardiyanda
İtfaiye memuru
itfaiye
İtfaiye
Zabıta